• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

سیستم رادیویی داوری فوتبال در استان کرمان برای اولین بار در انار به کار گرفته شد

  • 13 آبان 1395 - 21:10
سیستم رادیویی داوری فوتبال در استان کرمان برای اولین بار در انار به کار گرفته شد

تیم المهدی انار در اولین بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ فوتبال شهرستان انار موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم شهید ندافیان امین‌شهر را شکست دهد. در این بازی سیستم رادیویی داوری فوتبال برای اولین بار در استان کرمان به کار گرفته شد.

تیم المهدی در این بازی که بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ آبان در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، در دقیقه ۹ با گلزنی مسلم قدیری ۱۴ امتیازی شد.

سیستم رادیویی داوری فوتبال

امید جدیدی، داور این بازی در خصوص سیستم ارتباطی رادیویی که در این بازی به کار گرفته شد، به انارپرس گفت: این سیستم چند فصل است  ک در بین بهترین داورهای کشور نظیر برادران فغانی، برادران حیدری، محسن ترکی و موعود بنیادی‌فرد مورد استفاده قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌های کل کشور در تاریخ یکشنبه نهم آبان ۱۳۹۵ به این سیستم مجهز شده است.

جدیدی ادامه داد: برای بار اول در استان کرمان این سیستم در شهرستان انار بین دو تیم المهدی و شهید ندافیان به کار گرفته شد.

امید جدیدی مدرک درجه سه داوری خود را در سال ۱۳۸۸ در شهرستان انار دریافت کرده و بعد از دو سال و نیم مدرک درجه دو خود را در شهرستان بم با مدرسی نوذر رودنیل اخذ کرده است.

وی مدرک درجه یک خود را در تبریز با مدرسی فلاح دریافت کرد.

جدیدی بعد از گرفتن مدرک درجه یک، در لیگ دسته سه کشور و دسته امیدهای کشور سوت می‌زند.

سرمربی تیم شهید ندافیان: ما چوب بازیکنانی را می‌خوریم که زیر قولشان زدند

محمدرضا ندافیان سرمربی تیم ندافیان در مورد این بازی به انارپرس گفت: تیم المهدی امروز با توجه به تجربه  بازیکنانش از تیم ما بهتر و سرتر بودند و موفق شدند به برتری دست پیدا کنند.

وی در خصوص تیم ندافیان گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان کم تجربه و کم سن است که همین کم تجربگی باعث شکست تیم شد.

ندافیان یکی دیگر از علت‌های شکست تیم خود را تعویض زودهنگام بازیکن مصدوم خود دانست که در اوایل بازی مصدوم و از زمین بازی خارج شد.

وی ادامه داد: ما چوب بازیکنانی را خوردیم که اول فصل به ما یا علی گفتند ولی نیم فصل زیر قولشان زدند و تیم مارا رها کردند.

ندافیان به هر دو تیم و تیم داوری خسته نباشید گفت و در خصوص داوری خاطرنشان کرد که داوری بسیار عالی کار کرد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

محسن حسینی‌نوه، مربی تیم المهدی نیز در خصوص این بازی به انارپرس گفت: با توجه به این ک تیم المهدی در میانه  جدول رده بندی قرار گرفته بود نیاز اساسی به پیروزی داشت و همین امر باعث شد که بازی محتاطانه‌ای را از جانب تیم‌مان شاهد باشیم.

وی عدم حضور بازیکنان محروم تیم یعنی سجاد شاهولی و ابوالفضل کمالی و غایب‌بودن دو بازیکن دیگر یعنی مهرداد احمدی و حسین مهرابی که بازیکنان سرباز هستند، را در روند بازی تاثیرگذار دانست.

حسینی‌نوه افزود: البته حسین مهرابی خودش را به تیم ملحق کرد و در نیمه دوم وارد بازی شد.

وی در مورد داوری گفت: تیم داوری امروز عالی کار کردند ولی با توجه به اعلام ساعت قبلی، بازی این دیدار با تاخیر برگزار شد.

حسینی‌نوه همچنین یادآور شد که با توجه به کوتاهی روزها بهتر است بازی‌ها زودتر برگزار شود.

خطاها، اسامی داوران و بازیکنان

در این بازی محمدرضا هاشم‌زاده و رسول هاشمی دو بازیکن تیم المهدی انار به دلیل «خطا» کارت زرد دریافت کردند. سعید النچری، بازیکن تیم شهید ندافیان نیز به دلیل خطا کارت زرد دریافت کرد.

امید جدیدی، داور وسط، عباس محمدحسینی و سیدایمان مرتضوی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. سجاد غلامی نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم المهدی انار در این مسابقه: ابوذر اسماعیلی، رسول خوشکلام، معین هادوی، محمدرضا هاشم‌زاده، محمدرضا جعفری، رسول هاشمی، محمد صادقی، وحید کیانی، مصطفی سهی، محسن ارجمندی و مسلم قدیری.

سرمربی تیم المهدی انار: ابوذر اسماعیلی

بازیکنان تیم شهید ندافیان امین‌شهر در این مسابقه: علی شفیعی، امیرحسین برخورداری، محمد مرادی، رضا حاجی‌نژاد، علیرضا جعفری، علی‌اکبر کمسفیدی، محمدرضا ندافیان، مهدی محی‌الدینی، علیرضا نیک‌نفس، سعید النچری و ابوالفضل حاجی‌نژاد.

سرمربی تیم شهید ندافیان امین‌شهر: محمدرضا ندافیان

جدول ادامه بازی‌های هفته نهم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

گسترش گلشن– فتوت انار: جمعه ۱۴ آبان

آزادگان احمدآباد– فجر علی‌آباد: یکشنبه ۱۶ آبان

بازی‌ها پس از رقابت روز یکشنبه به طور موقت تعطیل خواهد شد.

گزارش تصویری بازی تیم‌های المهدی انار و شهید ندافیان امین‌شهر

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۰۲۲ ۲۲ photo_2016-11-03_20-29-01 photo_2016-11-03_20-29-43 photo_2016-11-03_20-31-36

photo_2016-11-03_20-32-03 photo_2016-11-03_20-32-16

حسین نسب عبداللهی

 

ثبت دیدگاه