• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

یک دقیقه سکوت در استادیوم انار به احترام منصور پورحیدری، «پدر استقلال»

  • 14 آبان 1395 - 21:39
یک دقیقه سکوت در استادیوم انار به احترام منصور پورحیدری، «پدر استقلال»

داوران، بازیکنان و مربیان دو تیم فتوت انار و گسترش گلشن پیش از بازی در استادیوم انار به احترام منصورپورحیدری که به «پدر استقلال» مشهور بود، یک دقیقه سکوت کردند.

پورحیدری صبح روز جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

۱۴

فتوت به رتبه دوم جدول صعود کرد

تیم فتوت انار در دومین بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ فوتبال شهرستان موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم گسترش گلشن را شکست دهد و ۱۸ امتیازی شود. تیم فتوت با این نتیجه به رتبه دوم جدول صعود کرد.

در این بازی که بعدازظهر روز جمعه ۱۴ آبان در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، حسین حمرانی در دقیقه ۴۵ و امیرحسین رشیدی در دقیقه ۹۴ گل‌های تیم فتوت را به ثمر رساندند.

در این بازی سرمربی تیم گسترش گلشن از سوی داور اخراج شد

سرمربی گسترش گلشن: داور باید احترام مربیان را حفظ کند

عباس جدیدی سرمربی تیم گسترش با عرض تسلیت درگذشت منصورپورحیدری، درباره این بازی گفت: ما امروز بازی خوبی را به نمایش گزاشتیم و موقعیت‌های زیادی فراهم کردیم اما متاسفانه با اشتباهات بازیکنان این موقعیت‌ها از دست رفت.

وی افزود: موقعیت‌های تیم ما از تیم فتوت حتی بیشتر بود ولی شانس با ما یار نبود. جدیدی گفت: از بازیکنانم راضی هستم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد داوری نیز گفت: داوری امروز خوب بود ولی داور می‌بایست احترام مربی را حفظ کند، بنده به نحوه کارت دادن معترض بودم که داور از وسط زمین مرا اخراج کرد و دستور خروج داد. داور می‌بایست درصورت ادامه اعتراضات من، بنده را اخراج می‌کرد.

رضا بیداد، مربی تیم فتوت نیز در مورد بازی گفت: بازی خوبی را از هر دوتیم شاهد بودیم. تیم ما بازی زییایی انجام داد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و خدا را شاکریم که برنده بازی شدیم.

وی افزود: ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم که هم از شوک شکست هفته قبل خارج شویم و هم رتبه خود را در جدول ارتقا ببخشیم.

بیداد در مورد داوری گفت: داوری این بازی بسیار خوب و بدون نقص بود.

خطاها، اسامی داوران و بازیکنان

در این بازی سه بازیکن تیم فتوت یعنی محمد هادی‌زاده به دلیل «خطای عمد»، محسن بیداد به دلیل «حرکت غیر ورزشی» و حسین ولی‌نژاد به دلیل «اعتراض به داور» کارت زرد دریافت کردند. علی رئیسی و حسین رستگاری، دو بازیکن تیم گسترش نیز به دلیل «اعتراض به داور» کارت زرد دریافت کردند.

محمد اسفندمز، داور وسط، محمد مهرابی و محمد شهیدی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمدمهدی کمالی نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم فتوت انار در این مسابقه: علیرضا منتظری (دروازه‌بان)،محمد همت، رضا طزرجی، محمدحسین طزرجی، علی قربانی، محمد هادی‌زاده، امیرحسین رشیدی، امیرحسین بمانی، حسین ولی‌نژاد، حسین حمرانی و محسن بیداد.

سرمربی تیم فتوت: حسین عبادی

بازیکنان تیم گسترش گلشن در این مسابقه: علیرضا کشتاور(دروازه‌بان)، سیدضیاء صابری، سیدحسین صابری، علی رستگاری، حسین رئیسی، سیدمهدی صابری، سیدرضا حسینی، رحمت نارویی، هادی آزادی، حسین علی‌نژاد و علی محمدی.

سرمربی تیم گسترش گلشن: عباس جدیدی

جدول ادامه بازی‌های هفته نهم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

آزادگان احمدآباد– فجر علی‌آباد: یکشنبه ۱۶ آبان

بازی‌ها پس از رقابت روز یکشنبه به طور موقت تعطیل خواهد شد.

گزارش تصویری بازی تیم‌های فتوت انار و گسترش گلشن

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳

حسین نسب عبداللهی

 

ثبت دیدگاه