• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تیم آزادگان احمدآباد موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرد

  • 16 آبان 1395 - 21:58
تیم آزادگان احمدآباد موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرد

تیم آزادگان احمدآباد در سومین بازی هفته نهم لیگ فوتبال شهرستان انار موفق شد با شکست تیم فجر علی‌آباد، موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند.

در این بازی که بعدازظهر یکشنبه ۱۶ آبان در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، تیم آزادگان با کسب نتیجه سه بر صفر، ۲۱ امتیازی شد. تیم فتوت انار با ۱۸ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

در این بازی محمد دهقان در دقیقه ۶۵، اکبر زعیم‌حسینی در دقیقه ۷۰ و محمود صیادی در دقیقه ۸۷ برای تیم آزادگان، گل‌زنی کردند.

«باخت فجر به دلیل اشتباهات فردی»

حسن باقری سرمربی تیم فجر در خصوص بازی گفت: امروز تیم آزادگان بازی بهتری نسبت به تیم ما انجام داد و و نتیجه گرفت.

وی افزود: امروز تعدادی از بازیکنان ما در حد و اندازه‌ای ک باید باشند، نبودند، مخصوصا هافبک‌های میانی ما که وظیفه تغذیه مهاجمان را بر عهده داشتند، این کار را به خوبی انجام ندادند و همین باعث شد ما به گل نرسیم.

باقری علت باخت تیم خود را اشتباهات فردی دانست و افزود: در دقایق اول نیمه دوم اشتباهات فردی باعث شد که دروازه ما باز شود و همین گل شیرازه تیم ما را از هم پاشاند.

وی در مورد داوری گفت: آقای رضایی‌پور داور این بازی،از کارت زرد خود استفاده نکرد و روی خطاهایی که انجام شد کارت زردی به بازیکنان حریف نداد.

سرمربی فجر ادامه داد: اگر داور بازیکنان خطا کار را با کارت زرد جریمه می‌کرد تیم حریف با احتیاط به بازی می‌پرداخت و این در روند در بازی تاثیرگذار بود.

وی گفت: درکل داوری خوب بود ولی می‌توانست بهتر از این باشد.

محمود عبدلی، سرمربی تیم آزادگان نیز درباره این بازی گفت: بازی دونیمه متفاوت داشت، در  نیمه اول بازی کیفیت آنچنانی نداشت، هرچند، بچه‌های ما چندین موقعیت خوب روی دروازه حریف خلق کردند ولی با بی‌دقتی این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.

وی افزود: در نیمه دوم با تعویض وتغییر تاکتیکی که انجام دادیم موفق به گلزنی شدیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

عبدلی گفت: جا دارد از کادر وتمام بازیکنان تیم تشکر ویژه داشته باشم و انشالله، امیدوارم درآخر مسابقات نتیجه دلخواه خود را بگیریم.

وی در مورد داوری نیز گفت: داوری در کل خوب بود.

خطاها، اسامی داوران و بازیکنان

در این بازی علیرضا رئیسی، بازیکن فجر علی‌آباد کارت زرد دریافت کرد.

عباس رضایی‌پور، داور وسط، محمد مهرابی و سجاد غلامی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمود قانونی‌مقدم نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم آزادگان احمدآباد در این مسابقه: محمدرضا احمدی(دروازه‌بان)، حسین گلزاری، سعید بیگی، حسین حسن‌زاده، محمد دهقان، اکبر زعیم‌حسینی، مسعود رشیدی، علیرضا هادی‌زاده، محمود صیادی، احسان منگلی و علی گلزاری.

سرمربی تیم آزادگان: محمود عبدلی / سرپرست تیم: یوسف عبادی

بازیکنان تیم فجر علی‌آباد در این مسابقه: ابوالفضل باقری (دروازه‌بان)، حسین رفیعی (شماره ۴۳)، مصطفی ولی‌زاده، احمد اکبری، محسن پوررحیمیان، احمد رفیعی، محمدرضا پابرجا، علیرضا رئیسی،حسین رفیعی (شماره ۷۷)، آرمان ابراهیمی و محمد النچری.

سرمربی تیم فجر علی‌آباد: حسن باقری

بازی‌های لیگ فوتبال انار تا مدتی تعطیل است.

اولین بازی پس از پایان تعطیلات بین تیم پیشرو و یادبود برگزار می‌شود. زمان آغاز بازی‌ها هنوز مشخص نیست.

گزارش تصویری بازی تیم‌های آزادگان احمدآباد و فجر علی‌آباد

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸

حسین نسب عبداللهی

 

ثبت دیدگاه