• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

کلینیک پزشکی تامین اجتماعی در انار راه‌اندازی می‌شود

  • 25 آبان 1395 - 11:51
کلینیک پزشکی تامین اجتماعی در انار راه‌اندازی می‌شود

کلینیک پزشکی تامین اجتماعی با همیاری خیرین و همکاری سازمان تامین اجتماعی استان کرمان در انار راه‌اندازی می‌شود.

خدمات پزشکی در درمانگاه‌های تامین اجتماعی برای بیمه شدگان این سازمان رایگان است.

photo_2016-11-15_13-17-34

مهدی عسکری، رئیس تامین اجتماعی شهرستان انار به انارپرس گفت به دنبال جلسه‌ای که در این خصوص روز سه‌شنبه ۲۵ آبان در کرمان برگزار گردید، مقرر شد که با همکاری فرمانداری و خیرین، یک ساختمان در انار فعلا تهیه گردد تا با حمایت سازمان تامین اجتماعی، کلینیک تامین اجتماعی راه‌اندازی شود.

عسکری افزود شهرستان انار نزدیک به ۳۰ هزار بیمه‌شده اصلی و تبعی دارد و بر اساس ضوابط، ظرفیت راه‌اندازی کلینیک درجه یک تامین اجتماعی را داراست.

در این جلسه که در سازمان تامین اجتماعی کرمان برگزار شد، جمعی از مقامات شهرستان انار از جمله حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه، سیدضیا طباطبایی فرماندار، مهدی عسکری رئیس تامین اجتماعی، حسین انارکی محمدی مسئول دفتر نماینده مجلس در شهرستان انار، احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان و محمد خادمی رئیس شورای شهر حضور داشتند.

حجت‌الاسلام منتظری در این دیدار بر ضرورت ایجاد  کلینیک تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و  هزاران نفر از مناطق اطراف نیز جهت درمان به شهرستان انار مراجعه می‌کنند، راه‌اندازی  کلینیک تامین اجتماعی در شهرستان انار ضروری است.

وی افزود: اکنون بیماران زیادی برای درمان به به مراکز درمانی خارج از شهرستان رجوع می‌کنند که امیدواریم با مساعدت مدیران تامین اجتماعی این نیاز مهم مردم برطرف شود.

سید ضیاء الدین طباطبایی، فرماندار انار هم در این دیدار گفت: جمعیت انار بیش از ۴٠ هزار نفر است که ٣٠ هزار نفر آن تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی به این تعداد بیمه شده، ضرورت دارد.

فرماندار انار آمادگی فرمانداری و خیرین منطقه را برای راه اندازی مرکز درمانی در این منطقه اعلام نمود و افزود: زمینه‌ها و ظرفیت‌های همکاری برای تاسیس مرکز ارائه خدمات درمانی در این شهرستان قابل توجه است.

روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان انار و مسئول دفتر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات سازمان تامین اجتماعی، راه اندازی مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان را یک نیاز منطقه ای ذکر کردند.

دکتر امین فخر، مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز طی سخنانی با ابراز خوش‌آمد و قدردانی از حضور مسئولین شهرستان انار در محل مدیریت درمان استان گفت: تقاضای تاسیس مرکز درمانی در این شهرستان مورد مطالعه و بررسی کارشناسی در استان و سازمان قرار گرفته و با توجه به میزان جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در منطقه، استحقاق راه‌اندازی چنین مرکزی، محرز گردیده که تحقق آن منوط به مهیا شدن مجموعه زیر ساخت‌های لازم است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمان ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت مشارکتهای مردمی و همکاری های ارزنده مسئولین شهرستان انار،فرآیند خدمت رسانی به مردم این شهرستان با روند قابل قبولی تداوم یابد.

 

ثبت دیدگاه