• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دادستان انار جزییات مرگ مشکوک مرد ۴۳ ساله را اعلام کرد

  • 27 آبان 1395 - 14:08
دادستان انار جزییات مرگ مشکوک مرد ۴۳ ساله را اعلام کرد

مرتضی رعیتی، دادستان شهرستان انار جزییات «مرگ مشکوک» مرد ۴۳ ساله را اعلام کرد.

رعیتی در مصاحبه‌ای به انارپرس گفت: ما حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۶ آبان گزارش یک مرگ مشکوک را دریافت کردیم که به همراه ماموران عازم محل شدیم.

وی افزود: در منطقه‌ای بالاتر از نوشهر انار، یک چاه کشاورزی و اتاق موتورخانه قرار دارد که داخل آن یک نردبان به سمت سقف مستقر بود.

دادستان انار گفت: اولین شخصی که این صحنه را دیده بود، برادر متوفی بود. در ورودی اتاق موتورخانه از داخل قفل بوده و افراد حاضر از پشت پنجره دیده‌اند که فردی به صورت حلق‌آویز از نردبان داخل اتاق موتورخانه آویزان است.

رعیتی گفت:‌ این افراد پس از مشاهده این صحنه، چندین بار با یک خودرو به در ورودی این اتاق می‌کوبند تا در می‌افتد و به داخل می‌روند.

دادستان انار گفت: این افراد می‌گفتند پس از ورود به داخل اتاق متوجه می‌شوند که فرد متوفی از آخرین پله نردبان با یک طناب، آویزان است. برادر متوفی و  افرادی که همراهش بوده‌اند، فوری طناب را پاره می‌کنند و جنازه را به پایین می‌آورند.

این مقام قضایی گفت: ساعت ۱۰ صبح که ما مراجعه کردیم، به پزشکی قانونی هم اطلاع دادیم که سر صحنه حاضر شد. پزشکی قانونی می‌گوید بر اساس ظواهر، از زمان این حلق‌آویزی هفت تا هشت ساعت می‌گذشته است. آثار ضرب و جرح هم روی جنازه وجود نداشت.

دادستان افزود: احتمال اینکه این ماجرا قتل باشد که خیلی ضعیف است یا خودکشی یا اتفاق دیگری؛ ما در حال بررسی هستیم و تحقیقات ادامه دارد.

مرتضی رعیتی گفت:‌ جواز دفن این شخص صادر شده است.

 

ثبت دیدگاه