گروه : اخبار انار » اسلایدر » تیتر یک » کشاورزی
ساعت : 7:51
شناسه : 93883
تاریخ : 28 آبان 1395
نتیجه نظرسنجی: ۸۶ درصد می‌گویند پسته خود را به شرکت پسته رفسنجان نمی‌فروشند نتیجه نظرسنجی: ۸۶ درصد می‌گویند پسته خود را به شرکت پسته رفسنجان نمی‌فروشند

۸۶ درصد از شرکت‌کنندگان نظرسنجی انارپرس می‌گویند که پسته خود را به شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان نمی‌فروشند. در این سنجی از اعضای کانال تلگرام انارپرس پرسیده شده بود که «آیا پسته تولیدی خود را به شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان می‌فروشید؟» از میان ۸۱۷ نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، ۷۰۶ نفر یعنی […]

۸۶ درصد از شرکت‌کنندگان نظرسنجی انارپرس می‌گویند که پسته خود را به شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان نمی‌فروشند.

در این سنجی از اعضای کانال تلگرام انارپرس پرسیده شده بود که «آیا پسته تولیدی خود را به شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان می‌فروشید؟»

از میان ۸۱۷ نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، ۷۰۶ نفر یعنی ۸۶ درصد به گزینه «خیر» رای داده‌اند و ۱۱۱ نفر یعنی ۱۴ درصد هم به گزینه «بله» رای داده‌اند.

۴۴۵۴

این نتیجه نشان می‌دهد که:

۱- به دلایلی اغلب شرکت‌کنندگان در نظرسنجی به شرکت پسته بی‌اعتماد هستند

۲- نرخ اعلام شده در خصوص انواع پسته و نحوه پرداخت آن از سوی شرکت پسته، رضایت‌بخش نبوده است

مدیران شرکت پسته رفسنجان بایستی در گام نخست این اعتماد از دست رفته را بازسازی کنند تا بتوانند در گام بعدی در بازار پسته موفق باشند.

از سوی دیگر اگر قرار باشد که اغلب کشاورزان، پسته خود را به شرکت پسته نفروشند، این سوال مطرح است که این شرکت با تسهیلات حدود ۴۰۰ میلیارد تومانی که برای خرید پسته از دولت دریافت کرده، چه می‌کند؟