• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ابراز امیدواری امام جمعه انار به راه‌اندازی کلینیک تامین اجتماعی

  • 29 آبان 1395 - 7:50
ابراز امیدواری امام جمعه انار به راه‌اندازی کلینیک تامین اجتماعی

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن منتظری، امام جمعه انار ابراز امیدواری کرد که کلینیک تامین اجتماعی در شهرستان انار راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در خطبه‌های نماز جمعه ۲۸ آبان به دیدار مسئولان شهرستان انار با مدیران تامین اجتماعی کرمان اشاره کرد و گفت: «امیدواریم با پیگیری فرماندار گرامی و نماینده محترم مجلس و سایر مسئولان شاهد افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان انار باشیم.»

هفته گذشته شماری از مسئولان انار با معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمان در خصوص راه‌اندازی کلینیک تامین اجتماعی دیدار کردند. در این دیدار اعلام شد که سازمان تامین اجتماعی با راه‌اندازی این کلینیک موافق است.

حجت الاسلام منتظری همچنین به فضائل اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین جزو خصائص امام حسین و یکی از اسرار اربعین ماجرای امام حسین (ع) است که تمام نشدنی نیست وباید ادامه یابد.

وی افزود: امام صادق (ع) در زیارت اربعین همه معارف عاشورای امام حسین را بیان کرده است .

امام جمعه انار در ادامه خطبه‌ها گفت: مردم مومن وعزادار شهرستان انارامسال نیز همچون سال های گذشته مراسم باشکوه اربعین حسینی را درصحن امام حسن مجتبی(ع) در جوار حرم مطهر امامزاده محمدصالح  برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام منتظری همچنین به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و گفت:بسیجیان به تعبیر امام خمینی (ره) لشکرمخلص خداوند هستند که با ایثار،اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام وانقلاب ،  کشور و  انقلاب اسلامی را حفظ وبیمه خواهند کرد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان اشاره کرد وگفت؛راهپیمایی عظیم بین نجف تا کربلا حاکی از عشق به ولایت وشور حسینی است که باید حفظ و تقویت کرد واین ضامن بقای کشور و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه انار افزود:  بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری تغییر سردمداران کاخ سفید هیچ خیری برای مانداشته  لذا با تغییر آنها ملت ایران نه شاد میشوند  و نه عزا میگیرد ،بلکه با عزمی استوار  به فکر عبور دادن کشور از مشکلات احتمالی خواهد بود.

وی در بخشی از سخنان خود، حضور هزاران نفر از بانوان گرانقدر شهرستان انار را در همایش پیاده روی هفته گذشته  مورد تجلیل  قرار داد و گفت: حجاب و پوشش هزاران نفر از بانوان گرامی در همایش پیاده روی هفته گذشته زبانزد داخل و خارج از کشور شد وبار دیگر غیرت دینی و عفت و حجاب زهرایی مردم شریف انار در داخل و خارج از کشور به نمایش گذاشته شد.

ثبت دیدگاه