• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

انتقاد مردم از برخورد برخی پزشکان اورژانس انار و پاسخ یک مقام مسئول به این انتقادات

  • 06 آذر 1395 - 14:25
انتقاد مردم از برخورد برخی پزشکان اورژانس انار و پاسخ یک مقام مسئول به این انتقادات

شماری از مردم به نحوه برخورد برخی از پزشکان اورژانس بیمارستان انار انتقاد دارند. با این حال دکتر محمد برجی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار می‌گوید در این خصوص تاکنون کسی، این موضوع را کتبا به ما اعلام نکرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان انار در خصوص انتقاد مردم از «برخورد نادرست» برخی پزشکان اورژانس بیمارستان انار به انارپرس گفت: در این خصوص گزارشات باید به صورت کتبی به ما اعلام شود تا بازرسین ما موضوع را بررسی نمایند اما در مورد این همکاران تا به الان شکایتی صورت نگرفته است.

وی افزود: رفتار انسان‌ها شخصی است اما در محیط کاری می‌بایست یک سری قوانین را رعایت کنند که این قوانین «پروتکل‌های درمانی» هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان انار ادامه داد: ممکن است یک پزشک به هنگام مراجعه بیمار از جایش برخیزد، لبخند بزند و سلام کند اما پزشک دیگر نه از جایش برخیزد و نه لبخند بزند اما «پروتکل‌های درمانی« را رعایت کند؛ این پزشک شاید کار غیر اخلاقی انجام داده باشد اما برخلاف قانون عمل نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم شخصیت افراد را تغییر دهیم و این سری کارها وظیفه روحانیون، ادارات مرتبط و فرهنگ و…است.

دکتر برجی گفت: پزشک  می‌بایست پروتکل‌های درمانی و رفتار و اخلاق انسانی را رعایت کنند و در مواردی که برخورد بد پزشک مطرح می‌شود باید به صورت مصداقی بیان گردد.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر بعضی مراجعه‌کنندگان و بیماران نیز رفتار ناشایستی داشته و رفتارهای متوقعانه دارند و بعضا به پزشک دستور می‌دهند.

دکتر برجی از مردم خواست اعتراضات خود را در این خصوص با شبکه بهداشت و درمان انار مطرح کرده تا بازرسین موضوع را بررسی نمایند.

ثبت دیدگاه