• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

شاهین انار گل نزد و باز هم باخت

  • 08 آذر 1395 - 20:26
شاهین انار گل نزد و باز هم باخت

تیم شاهین انار در آخرین بازی هفته نهم جام فوتبال شهرستان انار در برابر تیم ذوالفقار ده‌رئیس دو پنالتی و چند موقعیت گل را از دست داد و با وجود بازی نسبتا خوب نتوانست قدر موقعیت‌های خود را بداند و با یک باخت دیگر زمین بازی ترک کرد.

در آخرین بازی هفته نهم که روز دوشنبه هشتم آذر در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، اصغر جعفرزاده در دقیقه هشت اولین گل تیم ذوالفقار ده‌رئیس را به ثمر رساند. در ادامه بازی عباس اسماعیلی با هت‌تریک، شمار گل‌های این تیم را به عدد چهار رساند. وی این گل‌ها را در دقایق ۴۹، ۸۵ و ۸۷ به ثمر رساند.

تک گل تیم شاهین نیز در دقیقه ۶۵ از سوی مصطفی خواجه‌پور به ثمر رسید.

این باخت هشتمین باخت تیم شاهین در ۹ بازی این تیم به شمار می‌رود. شاهین با تنها یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

بازی خوب و متعادل

غلام میرزاهاشمی، سرمربی تیم ذوالفقار در مورد بازی گفت: تیم ما در ۱۵ دقیقه اول،بازی را خوب شروع کرد و به گل رسید ولی کم کم تیم افت کرد و تیم شاهین بازی را به دست گرفت.

وی افزود: در نیمه دوم در ۱۰دقیقه اول بازی خوبی انجام ندادیم ولی کم کم بازیکنان با تلاش خود تا پایان مسابقه بازی را در دست گرفتند و پیروز میدان شدند.

میرزاهاشمی برد تیم خود را بیشتر مدیون  دو بازیکن خود یعنی اصغر جعفر زاده و علی علیرضایی دانست و گفت: آقای جعفرزاده به خوبی دفاع را تا میانه میدان پیش آورده بود و و همین سبب ایجاد فشار بر روی تیم حریف شده بود و آقای علیرضایی نیز با مهار پنالتی روحیه‌ای دوباره به بازیکنان بخشید.

وی در مورد داوری گفت: داوری نیز نبستا خوب بود

محمد هادوی، سرمربی تیم شاهین نیز در مورد بازی گفت: به نظر من بازی متعادلی بود. علی‌رغم این که ما بازی را چهار بر یک باختیم اما موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتونسیم وارد دروازه کنیم و حتی دو پنالتی هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: تیم ذوالفقار هم بازی خوبی انجام داد و از موقعیت‌های خود استفاده کرد و پیروز بازی شد و  این برد رو به تیم ذوالفقار تبریک میگم.

هادوی از مشکلات تیم شاهین نیز سخن گفت: تیم ما تمرینی در طول فصل نداشته و تعدادی از بازیکنان کم لطفی کردند و تیم را همراهی نکردند و در همین بازی تیم ما فقط ۱۱ بازیکن داشت که در اواخر نیمه دوم دو بازیکن به ما اضافه  شد.

وی در مورد داوری گفت: بنده از داوری راضی هستم نه داوری این بازی بلکه بازی‌های قبلی تیمم هم از داوری راضی بودم.

هادوی افزود: اشتباهات داوری جزوی از بازی است.

خطاها، اسامی داوران و بازیکنان

در این بازی محمدرضا اسماعیلی، بازیکن ذوالفقار در دقیقه ۷۰ از سوی داور کارت زرد دریافت کرد.

سیدایمان مرتضوی، داور وسط، عباس رضایی‌پور و امین کمالی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمود قانونی‌مقدم نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم ذوالفقار ده‌رئیس در این مسابقه: علی علیرضایی، داوود مقیمی، عبدااله رشیدی، مجتبی رشیدی، غلامرضا پوررشیدی، اصغر جعفرزاده، حسین بهنویی، محمدرضا اسماعیلی، عباس اسماعیلی، حمید اسماعیلی و رسول قاسمی.

سرمربی تیم ذوالفقار ده‌رئیس: غلام میرزاهاشمی

بازیکنان تیم شاهین انار در این مسابقه: محمدرضا احمدی، حسن روئینی، مهدی عسکری، علی تهرانی، رضا ولی‌نژاد، مهدی استادی، هادی کیانی، رضا طحان‌زاده، وحید اسفندمزد، مهدی کیانی و مصطفی خواجه‌پور

سرمربی تیم شاهین انار: محمد هادوی

جدول ادامه بازی‌های هفته دهم به شرح زیر است:

شهید ندافیان امین‌شهر- آزادگان احمدآباد: سه‌شنبه ۹ آذر، ساعت ۱۴

فتوت انار-پیشرو انار: پنجشنبه ۱۱ آذر، ساعت ۱۴

فجر علی‌آباد-پارسه انار: جمعه ۱۲ آذر، ساعت ۸:۳۰ صبح

یادبود انار-ذوالفقار ده‌رئیس: جمعه ۱۲ آذر، ساعت ۱۴

شهرداری امین‌شهر- شاهین انار، یکشنبه ۱۴ آذر، ساعت ۱۴

گزارش تصویری بازی تیم‌های ذوالفقار ده‌رئیس و شاهین انار

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۶۶ photo_2016-11-28_17-25-21

حسین نسب عبداللهی

 

ثبت دیدگاه