• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تیم آزادگان احمدآباد؛ یک گام تا قهرمانی در جام فوتبال انار؛ انتقاد سرمربی تیم شهید ندافیان امین‌شهر از داور بازی و مسئول برگزاری مسابقات

  • 09 آذر 1395 - 20:59
تیم آزادگان احمدآباد؛ یک گام تا قهرمانی در جام فوتبال انار؛ انتقاد سرمربی تیم شهید ندافیان امین‌شهر از داور بازی و مسئول برگزاری مسابقات

تیم آزادگان احمدآباد در دومین بازی هفته دهم جام فوتبال شهرستان انار با نتیجه شش بر یک، تیم شهید ندافیان امین‌شهر را شکست داد.

تیم آزادگان با این نتیجه ۲۴ امتیازی شد و یک گام دیگر به قهرمانی در جام نزدیک شد، هر چند تیم‌های شهرداری امین‌شهر، فتوت و پیشرو انار نیز هنوز شانس‌ قهرمانی را از دست نداده‌اند.

تیم شهرداری امین‌شهر روز یکشنبه هفته آینده با شاهین انار بازی دارد و به نظر نمی‌رسد کار سختی در پیش داشته باشد و با پیروزی در این بازی می‌تواند شانس خود را برای قهرمانی از دست ندهد. تیم‌های پیشرو و فتوت نیز پنجشنبه هفته جاری با هم بازی دارند و شکست هر تیم در این بازی به منزله خارج شدن از کورس قهرمانی است.

در بازی تیم‌های آزادگان و شهید ندافیان که بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ آذر در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، محمود صیادی در دقایق ۱۲، ۴۲، ۶۱ و ۷۹، حسین گلزاری در دقیقه ۶۳ و علیرضا هادی‌زاده در دقیقه ۸۸ گل‌های تیم آزادگان را به ثمر رساندند.

تک گل تیم شهید ندافیان نیز در دقیقه ۲۱ از سوی مهدی محی‌الدینی به ثمر رسید.

انتقاد سرمربی تیم شهید ندافیان امین‌شهر  از داور بازی و مسئول برگزاری مسابقات

محمدرضا ندافیان، سرمربی تیم شهید ندافیان درباره بازی گفت: بازی خوبی بود بنده از بازیکنانم در این بازی راضی هستم. ما در نیمه اول پا به پای تیم آزادگان پیش آمدیم ولی در نیمه دوم توان مقابله با این تیم را نداشتیم و بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: کل نفرات تیم ما ۱۲ نفر بودند که چهار نفر از بازیکنان داخل زمین با مصدومیت بازی رادنبال می‌کردند.

ندافیان در مورد تیم آزادگان گفت: تیم آزادگان احمدآباد تیم خیلی خوبی است و امروز خوب بودن خودشان را ثابت کردند و پیروز میدان شدند و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد داوری گفت: داوری امروز خوب بود اما با تمام احترامی که برای آقای محمد‌حسینی قائل هستم باید بگویم تمام بازیکنان تیم ما سن کمی دارند و آقای محمدحسینی نحوه حرف زدنش با بازیکنان ما خوب نبود.

ندافیان افزود: یک گله از آقای تهرانی (مسئول برگزاری مسابقات) نیز دارم. تعداد زیادی از بازکنان ما محصل هستند و بنده در دو هفته تعطیلی جام به آقای تهرانی گفتم بازی ما را به روز دیگری غیر از سه‌شنبه موکول کنید که ایشان هم قبول کرد ولی بازی همان سه‌شنبه برگزار شد.

photo_2016-11-29_19-41-07

وی گفت: در طول ۹ هفته که مسابقات برگزار شده، ما تنها دو بازی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه انجام دادیم.

سرمربی تیم آزادگان احمدآباد: بازیکنان آزادگان سنگ تمام گذاشتند

محمود عبدلی، سرمربی تیم آزادگان احمدآباد نیز در مورد بازی ضمن عرض تسلیت  شهادت امام رضا(ع ) خدمت ورزشکاران و ورزش‌دوستان گفت: امروزشاهد بازی نسبتا خوبی از هر دو تیم بودیم ولی تیم ما احتیاج زیادی به این سه امتیاز داشت.

وی افزود: بچه‌های تیم ما باتمام وجود برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند و سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از همین جا به تک‌تک آن‌ها خسته نباشید بگویم و کمال تشکر را از کادر فنی و بازیکنان تیم داشته باشم و امیدوارم روند پیروزی‌های‌مان در بازی آخر هم همچنان ادامه داشته باشد.

وی در مورد داوری گفت: داوری هم هیچ عیب و نقصی نداشت.

خطاها، اسامی داوران و بازیکنان

در این بازی علی گلزاری و احسان منگلی دو بازیکن تیم آزادگان و سعید رئیسی و عیلرضا جعفری دو بازیکن تیم شهید ندافیان کارت زرد دریافت کردند.

عباس محمدحسینی، داور وسط، سیدایمان مرتضوی و سجاد غلامی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمدمهدی کمالی نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم آزادگان احمدآباد در این مسابقه: رضا احمدی، حسین گلزاری، حسین حسن‌زاده، امیرحسین برهانی، رضا گلزاری، علیرضا هادی‌زاده، محمود صیادی، احسان منگلی، علی گلزاری، محمد دهقان و سعید بیگی.

سرمربی تیم آزادگان احمدآباد: محمود عبدلی

بازیکنان تیم شهید ندافیان امین‌شهر در این مسابقه: محمدرضا ندافیان، رضا حاجی‌نژاد، علی شفیعی، علیرضا جعفری، علی‌اکبر کمسفیدی، ابوالفضل حاجی‌نژاد، سعید رئیسی، محمدرضا عوض‌پور، محمدرضا احمدیان، مهدی محی‌الدینی و مرتضی مهرعلیزاده.

سرمربی تیم شهید ندافیان امین‌شهر: محمدرضا ندافیان

ادامه بازی‌های هفته دهم به شرح زیر است:

فتوت انار-پیشرو انار: پنجشنبه ۱۱ آذر، ساعت ۱۴

فجر علی‌آباد-پارسه انار: جمعه ۱۲ آذر، ساعت ۸:۳۰ صبح

یادبود انار-ذوالفقار ده‌رئیس: جمعه ۱۲ آذر، ساعت ۱۴

شهرداری امین‌شهر- شاهین انار، یکشنبه ۱۴ آذر، ساعت ۱۴

***

بازی‌های هفته پایانی جام فوتبال انار نیز به شرح زیر است:

المهدی انار- آزادگان احمدآباد: سه‌شنبه ۱۶ آذر، ساعت ۱۴

گسترش گلشن-پیشرو انار: پنجشنبه ۱۸آذر، ساعت ۱۴

شهید ندافیان امین‌شهر-پارسه انار: جمعه ۱۹ آذر، ساعت ۸:۳۰ صبح

فتوت انار-ذوالفقار ده‌رئیس: جمعه ۱۹آذر، ساعت ۱۴

فجر علی‌آباد- شاهین انار، یکشنبه ۲۱ آذر، ساعت ۱۴

یادبود انار- شهرداری امین‌شهر، سه‌شنبه ۲۳ آذر، ساعت ۱۴

گزارش تصویری بازی تیم‌های آزادگان احمدآباد و شهید ندافیان امین‌شهر

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ ۲۵ ۲۶ photo_2016-11-29_19-37-40 photo_2016-11-29_19-38-41 photo_2016-11-29_19-38-46 photo_2016-11-29_19-39-04 photo_2016-11-29_19-39-12 photo_2016-11-29_19-39-47

حسین نسب عبداللهی

 

ثبت دیدگاه