• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

خشونت و درگیری در بازی تیم‌های پیشرو و فتوت انار، داور ۹ بار از کارت زرد و قرمز استفاده کرد

  • 11 آذر 1395 - 20:12
خشونت و درگیری در بازی تیم‌های پیشرو و فتوت انار، داور ۹ بار از کارت زرد و قرمز استفاده کرد

بازی تیم‌های پیشرو و فتوت انار در چارچوب رقابت‌های جام فوتبال شهرستان انار به خشونت و درگیری فیزیکی کشیده شد. داور در این بازی هفت بار از کارت زرد استفاده کرد و دو بازیکن را نیز با کارت قرمز از بازی اخراج کرد.

در نیمه دوم این بازی، محسن بیداد بازیکن تیم فتوت، جابر تقی‌زاده یکی از بازیکنان تیم پیشرو را مورد حمله قرار داد که این اقدام، منجر به درگیری بازیکنان دو تیم شد و محمدرضا محی‌الدینی نیز که در نیمه دوم برای تیم پیشرو به زمین آمده بود، بازیکن تیم فتوت را مورد حمله قرار داد. داور به دنبال این درگیری در دقیقه ۶۲ محسن بیداد از تیم فتوت و محمدرضا محی‌الدینی از تیم پیشرو را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

تیم پیشرو انار در سومین بازی هفته دهم جام که بعدازظهر پنجشنبه ۱۱ آذر در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، موفق شد با نتیجه دو بر یک، تیم فتوت را شکست دهد تا ۲۱ امتیازی شود.

در این بازی مهدی رئیسی در دقیقه ۱۸ و رضا محمدنیا در دقیقه ۹۳ برای تیم پیشرو گل‌زنی کردند. تک گل تیم فتوت نیز در دقیقه ۱۹ از سوی محمدرسول خلیلی به ثمر رسید.

d1 d2 d3

۴-۲ ۴-۳ ۴-۴ ۴-۵ ۴-۶ ۴-۷

مدعیان اصلی قهرمانی

تیم‌های آزادگان احمدآباد و شهرداری امین‌شهر مدعیان بی‌چون و چرای قهرمانی در این دوره هستند. تیم شهرداری امین‌شهر اگر بازی هفته دهم خود با تیم شاهین را با پیروزی پشت سر بگذارد، ۲۳ امتیازی می‌شود و تکلیف قهرمان جام به احتمال زیاد روز سه‌شنبه ۱۶ آذر و پس از بازی تیم‌های آزادگان و المهدی انار مشخص خواهد شد. پیروزی آزادگان در این بازی به معنای قهرمانی این تیم است. در صورت تساوی یا باخت تیم آزادگان، آخرین بازی جام در روز سه‌شنبه ۲۳ آذر که بین تیم‌های یادبود انار و شهرداری امین‌شهر برگزار می‌شود، مشخص خواهد کرد که چه تیمی قهرمان جام خواهد شد.

مربی فتوت: بازیکن ما کار بدی انجام داد

رضا بیداد مربی تیم فتوت درباره بازی گفت: هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند و موقعیت‌های خوبی هم داشتند. همان‌طور که می‌دانید بازی برد و باخت دارد و امروز ما باختیم. وی پیروزی تیم پیشرو را نیز تبریک گفت.

مربی تیم فتوت در مورد حواشی بازی خاطرنشان کرد: بازی نباید اینگونه می‌شد ولی بازیکن ما کار بدی انجام داد و مقصر است.

بیداد در مورد داوری گفت: داوری امروز خوب بود.

سرمربی پیشرو: بازیکنان از دل و جان تلاش کردند

رضا محمدنیا سرمربی پیشرو نیز در خصوص بازی گفت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم، هر دوتیم موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند و تیم ما بهترین استفاده را از موقعیت‌ها کرد.

وی افزود: موقعیت‌های ما بیشتر از تیم حریف بود که با بی‌دقتی منجر به گل نشد. ما حتی یک پنالتی هم هدر دادیم.

محمدنیا ادامه داد: تیم بزرگسالان ما تمرینی برای این بازی نداشت و این برد را مدیون تمام بازیکنانم هستم که از دل و جان مایه گذاشتند و نتیجه‌اش را هم گرفتند.

وی در مورد حواشی این بازی گفت: این کار در شأن بازیکن فتوت نبود، بازیکنی که امروز مهمان ما بود اینگونه بدرقه شد.

سرمربی پیشرو در مورد داوری نیز گفت: داوری این بازی داوری نبستا بدی نبود و داور می‌توانست دو پنالتی برای تیم ما بگیرد که این چنین نشد.

خطاها، اسامی داوران و بازیکنان

در این بازی احسان رشیدی، محمدرسول علی‌حسنی، جابر تقی‌زاده و امین خلیلی چهار بازیکن تیم پیشرو کارت زرد دریافت کردند. محمدرضا همت‌، محمدحسین طزرجی و رضا طزرجی سه بازیکن تیم فتوت نیز کارت زرد دریافت کردند.

محمد اسفندمز، داور وسط، سیدایمان مرتضوی و محمد مهرابی  نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمد شهیدی نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم پیشرو انار در این مسابقه: ابوالفضل علیزاده، سجاد جمشیدی، علیرضا اسماعیلی، حسین نسب عبداللهی، جواد محمدنیا، احسان رشیدی، حسین حاج‌محمدی، رضا محمدنیا، علیرضا محی‌الدینی، مهدی رئیسی و جابر تقی‌زاده.

سرمربی تیم پیشرو انار:‌رضا محمدنیا

بازیکنان تیم فتوت انار در این مسابقه: علیرضا منتظری، محمدرضا همت، رضا طزرجی، محمدحسین طزرجی، محمدرضا قاسمی، امیرحسین رشیدی، محسن بیداد، حسین ولی‌نژاد، حسین حمرانی، محمدرسول خلیلی و جواد استادی.

سرمربی تیم فتوت: حسین عبادی

ادامه بازی‌های هفته دهم به شرح زیر است:

فجر علی‌آباد-پارسه انار: جمعه ۱۲ آذر، ساعت ۸:۳۰ صبح

یادبود انار-ذوالفقار ده‌رئیس: جمعه ۱۲ آذر، ساعت ۱۴

شهرداری امین‌شهر- شاهین انار، یکشنبه ۱۴ آذر، ساعت ۱۴

***

بازی‌های هفته پایانی جام فوتبال انار نیز به شرح زیر است:

المهدی انار- آزادگان احمدآباد: سه‌شنبه ۱۶ آذر، ساعت ۱۴

گسترش گلشن-پیشرو انار: پنجشنبه ۱۸آذر، ساعت ۱۴

شهید ندافیان امین‌شهر-پارسه انار: جمعه ۱۹ آذر، ساعت ۸:۳۰ صبح

فتوت انار-ذوالفقار ده‌رئیس: جمعه ۱۹آذر، ساعت ۱۴

فجر علی‌آباد- شاهین انار، یکشنبه ۲۱ آذر، ساعت ۱۴

یادبود انار- شهرداری امین‌شهر، سه‌شنبه ۲۳ آذر، ساعت ۱۴

گزارش تصویری بازی تیم‌های پیشرو انار و فتوت انار

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ img_9729 img_9732 img_9737 img_9740 img_9741 img_9869

img_9899 img_9902 img_9905 img_9906

 

ثبت دیدگاه