• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فراخوان اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور سند تک‌برگی در انار

  • 14 آذر 1395 - 8:59
فراخوان اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور سند تک‌برگی در انار

حسین طالبی‌زاده، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انار از آمادگی کامل این اداره جهت تعویض دفترچه اسناد مالکیت و صدور سند تک برگی در شهرستان خبر داد.

حسین طالبی‌زاده در مصاحبه‌ای گفت: فراخوان عمومی جهت تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به سند کاداستری تک برگ در راستای اجرای طرح جامع کاداستر (حدنگار) و اجرای قوانین و مقررات مربوطه می باشد و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انار آمادگی کامل نسبت به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای و صدور سند تک برگی برای همشهریان محترم دارد.

وی افزود: با عنایت به آثار و فواید اسناد تک برگ  و جهت پیشگیری از پدیده های سوءاجتماعی مانند جعل سند, زمین خواری و هرگونه سوء استفاده ی احتمالی دیگر از مالکین دارای اسناد دفترچه ای دعوت به عمل می آید اسناد خود را به این اداره تحویل تا نسبت به تعویض  سند مذکور به سند مالکیت کاداستری اقدام مقتضی صورت پذیرد.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انار اضافه کرد: جلوگیری از جعل سند، سرعت بخشی در ارائه خدمات به صورت الکترونیک و جلوگیری از تصرف اراضی از مهم ترین مزایای اسناد تک برگی است.

وی تصریح کرد: تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به کاداستری (تک برگ) در راستای اجرای طرح جامع کاداستر و قوانین و مقرارات مربوطه و با عنایت به ایجاد دفاتر املاک الکترونیکی و حذف دفاتر دست نویس بوده و به مرحله اجرا درآمد و اجرای این طرح در شهرستان انار با موفقیت همراه بوده و ادامه دارد.

طالبی زاده در پایان یاد آور شد: از مالکین دارای سند دفترچه ای در شهرستان انار می خواهیم تا جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای خود به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان  واقع در خیابان امام خمینی ساختمان قدیم شهرداری مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه