• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

آیا تیم «آزادگان احمدآباد» فردا قهرمان لیگ فوتبال انار می‌شود؟

  • 15 آذر 1395 - 20:03
آیا تیم «آزادگان احمدآباد» فردا قهرمان لیگ فوتبال انار می‌شود؟

تیم آزادگان احمدآباد بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۶ آذر در آخرین رقابت خود در لیگ فوتبال شهرستان انار با تیم المهدی بازی دارد.

تیم آزادگان که در حال حاضر ۲۴ امتیازی است، اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد، با ۲۷ امیتاز به عنوان قهرمانی لیگ سال ۹۵ فوتبال انار دست پیدا می‌کند.

بازی تیم آزادگان و المهدی انار اگر با نتیجه تساوی یا پیروزی تیم المهدی به پایان برسد، تکلیف قهرمانی در آخرین بازی لیگ که سه‌شنبه ۲۳ آذر بین تیم‌های شهرداری امین‌شهر و یادبود انار برگزار می‌شود، مشخص می‌گردد. این بازی و نتیجه آن مشخص خواهد کرد که آزادگان قهرمان لیگ خواهد شد یا تیم شهرداری امین‌شهر.

اما در حال حاضر بازی روز سه‌شنبه ۱۶ آذر تعیین‌کننده است.

محمود عبدلی، سرمربی تیم آزادگان احمدآباد در خصوص بازی روز سه‌شنبه گفت: بازی سختی داریم. تیم المهدی با تغییراتی و یارگیری که در نیم فصل داشته توانسته تیم خوبی را بسازد و بدین ترتیب بازی آسانی برای تیم ما نخواهد بود.

۱۸-۵

وی افزود:  با این حال من فکر می‌کنم تکلیف قهرمانی در بازی آزادگان و المهدی تا حدود زیادی مشخص می‌شود و انشاءالله که بتوانیم نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم و قهرمان لیگ امسال باشیم چون قهرمانی امسال برازنده تیم آزادگان است و بازیکنان هم امسال واقعا فوتبال باکیفیتی از خود به نمایش گذاشتند که این را می‌شود از تعداد گل‌های زده و خورده تیم آزادگان به وضوح پی برد.

عبدلی گفت: بازیکنان خدا را شکر همه از روحیه خوبی برخوردار هستند و همه، هم‌قسم شده‌اند ک قهرمانی را با دست خودشان رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: ما بازیکن مصدوم و محرومی نداریم اما احتمالا دفاع راست امیرحسین برهانی و هافک راست مسعود رشیدی را در اختیار نداشته باشیم.

محمود عبدلی در خصوص کسب عنوان قهرمانی و برگزاری جشن قهرمانی گفت: حتما باید بازی‌های خوبشان را جبران کنم، آن هم با یک برنامه عالی.

تیم آزادگان احمدآباد در رقابت‌های امسال هیچ باختی نداشته است. در کارنامه این تیم در لیگ سال جاری، هفت پیروزی، سه مساوی، ۳۱ گل زده و ۱۰ گل خورده ثبت شده است.

حسین نسب عبداللهی

ثبت دیدگاه