• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

محکومیت سه میلیون تومانی بازیکن تیم فتوت انار از سوی کمیته انضباطی؛ بازیکن محکوم‌شده: قید فوتبال را زدم

  • 17 آذر 1395 - 16:58
محکومیت سه میلیون تومانی بازیکن تیم فتوت انار از سوی کمیته انضباطی؛ بازیکن محکوم‌شده: قید فوتبال را زدم

کمیته انضباطی هیات فوتبال شهرستان انار، محسن بیداد بازیکن تیم فتوت را به پرداخت جریمه سه میلیون تومانی  و شش جلسه محرومیت محکوم کرد.

محسن بیداد هفته گذشته در بازی با تیم پیشرو با یکی از بازیکنان این تیم درگیری فیزیکی پیدا کرده بود.

photo_2016-12-07_14-02-51

به دنبال صدور این محکومیت مالی، محسن بیداد گفت: من در این چند سالی که در انار بازی کردم حتی سالی هم بوده که کارت زرد هم نگرفتم و کارت قرمز هم برای اولین بار بود که گرفتم.

وی افزود: تا حالا نه به داور و نه به هیچکس دیگر در فوتبال بی‌احترامی نکرده‌ام. برای بار اول اشتباهی انجام دادم و بازیکن حریف درگیر شدم و در پایان بازی هم معذرت‌خواهی کردم و تمام شد اما کمیته انضباطی پیاز داغش را زیاد کرده و این رای را صادر کرده است.فقط می‌توانند خوب پول بگیرند.

این فوتبالیست گفت:‌ من دو سال قبل آقای گل لیگ شدم اما هیچ چیزی به من ندادند. داوری حق تیم تیم فوتسال ما را ضایع کرد، پس باید آن داور را هم کلا محروم کنند. این همه درگیری در بازی‌های جام انار داشتیم هیچ‌کس به این شکل محروم نشده، حتی بازیکنایی که چند بار هم به کمیته رفته بودند ولی باز هم بازی می‌کنند.

محسن بیداد افزود: این حق خوری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ من قید فوتبال را زدم ولی نگذارید حق چهار جوان پایمال شود.

وی گفت: در فوتبال انار فقط یک عده خاص که فقط حرف حرف خودشان است، حاکمیت دارد. به نظرم این فوتبال ارزشی ندارد. امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند و ببیند چه تعداد از کسانی که مسئولیت دارند، دارای مدرک هستند.

*انارپرس آماده است تا نظر هیات فوتبال انار و کمیته انضباطی را در این خصوص منتشر کند.

 

ثبت دیدگاه