• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

تیم پیشرو به نایب قهرمانی لیگ فوتبال انار نزدیک‌تر شد/سرمربی پیشرو: هر مقامی بیاوریم، تقدیم خانواده مرحوم وحید اسماعیلی به خصوص فرزندش فاطمه می‌کنیم

  • 18 آذر 1395 - 20:50
تیم پیشرو به نایب قهرمانی لیگ فوتبال انار نزدیک‌تر شد/سرمربی پیشرو: هر مقامی بیاوریم، تقدیم خانواده مرحوم وحید اسماعیلی به خصوص فرزندش فاطمه می‌کنیم

تیم پیشرو در دومین بازی هفته پایانی لیگ فوتبال شهرستان انار موفق شد با نتیجه چهار بر دو تیم گسترش گلشن را شکست دهد و خود را به نایب‌قهرمانی لیگ نزدیک کند.

تیم پیشرو با این نتیجه ۲۴ امتیازی شد.

گل‌های بازی

در دومین بازی هفته یازدهم لیگ که بعدازظهر پنجشنبه ۱۸ آذر در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، مهدی رئیسی هت‌تریک کرد. او در دقایق ۵۵، ۶۵ و ۸۳ برای تیم پیشرو گل‌زنی کرد. جواد محمدنیا نیز در دقیقه ۱۰ اولین گل تیم پیشرو را به ثمر رساند.

گل‌های تیم گسترش نیز در دقایق ۳۵ و ۹۰ از سوی سیدحسین صابری به ثمر رسید. تیم گسترش در ابتدا با ۹ بازیکن این رقابت را آغاز کرد که دو بازیکن دیگر نیز در طول بازی به جمع بازیکنان این تیم اضافه شدند.

این بازی بدون کارت زرد و قرمز به پایان رسید.

سرمربی پیشرو: نیمه اول خوب نبودیم / هر مقامی بیاوریم، تقدیم خانواده مرحوم وحید اسماعیلی به خصوص فرزندش فاطمه می‌کنیم

رضا محمدنیا، سرمربی تیم فوتبال پیشرو در مورد بازی گفت: در نیمه اول بازی بازیکنان تیم ما حریف را به علت اینکه ۹ نفره بازی را شروع کردند دست‌کم گرفتند و یکی از بدترین بازی‌هایی بود که در این مدت من از تیم شاهد بودم ولی با شروع نیمه دوم بازیکنان به خود آمدند و بازی خوبی را انجام دادند که توانستند پیروز میدان شوند. ما احتیاج به این برد داشتیم که توانستیم با این برد مقام سومی خود را قطعی کنیم و احتمال دوم شدن ما هم زیاد است. ولی در نیم فصل اول واقعا از لحاظ داوری تیم ما ضربه خورد که اگر فقط یکی از این بازیها این‌طور نمی‌شد ما الان به راحتی می‌توانستیم اول نیز بشویم.

وی داوری این دیدار را خوب اعلام کرد.

سرمربی پیشرو در مورد  نحوه برگزاری بازی‌ها گفت: نحوه برگزاری بازی‌ها هم در مجموع خوب بود و به همه مسئولان هیات فوتبال خسته نباشید، می‌گویم.

محمدنیا گفت: از زحمات تمام بازیکنان،کادر تیم،پدرم و آقای محمود عبدلی که واقعا برای این تیم و تمام رده‌های سنی زحمات زیادی می‌کشند، تشکر می‌کنم و هر مقامی که کسب کنیم را به خانواده مرحوم وحید پوراسماعیلی به خصوص دختر ایشان فاطمه خانم که در جام فوتسال رمضان شرمنده آن‌ها شدیم، تقدیم می‌کنم. وحید پوراسماعیلی اردیبهشت سال جاری درگذشت.

وی افزود: از سایت خوب و مردمی انارپرس هم تشکر می‌کنم که تمام بازی‌های امسال را با تمام سختی‌هایی که داشت پوشش داد و به جذاب شدن بازی‌ها کمک زیادی کرد.

سرمربی گسترش: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

عباس جدیدی سرمربی تیم گسترس نیز در خصوص بازی گفت: هر دوتیم بازی خوبی انجام دادند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما ما نتوانستیم از موقعیت‌های خوبمان استفاده کنیم و بازی را واگذار کردیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما بازی را ۹ نفره آغاز کرد و همین باعث شده بود کمی عقب بکشیم حتی یکی از بازیکنانمان با مصدومیت بازی را دنبال میکرد وی ادامه داد اما کم کم بازیکنان خود را به بازی رساندند و کلا ۱۱ نفر شدیم.

جدیدی افزود: با اینکه انگیزه‌ای برای بازی نداشتیم اما بازی خوبی انجام دادیم.

وی در مورد تیم گسترش گفت: تیم ما امسال با کمبود بازیکن مواجه شد و در تعدادی از بازی‌ها با بازیکنان کمی بازی را شروع می‌کردیم. تنها خوشحالی ما این است که سیدحسین صابری توانست آقای گلی مشترک را به دست اورد که به او تبریک می‌گویم گرچه لیگ هنوز به پایان نرسیده اما فکر می‌کنم آقای گلی مشخص شده است.

سیدحسین صابری بازیکن تیم گسترش گلشن و محمود صیادی بازیکن تیم آزادگان احمدآباد در لیگ امسال ۱۴ گل به ثمر رسانده‌اند.

سرمربی گسترش گفت: امیدوارم با پشتیبانی مالی آقای محمدرضا جدیدی سرپرست تیم ، در فصل جدید تیمی قدرتمند وارد مسابقات شود.

وی افزود: تیم ما امسال حتی پیراهن یک دست نداشت.

جدیدی وضعیت داوری این دیدار را نیز خوب توصیف کرد.

سرمربی گسترش گلشن در مورد نحوه برگزاری بازی‌ها گفت: بازی‌ها خوب برگزار شد ولی به نظر من اگر شروع  فصل زودتر و بازی‌ها رفت و برگشت انجام می‌شد، لیگ بهتر و جذاب‌تر بود.

وی ادامه داد: تعدادی از داوران در اواسط لیگ از داوری کناره‌گیری کردند و به همین دلیل کار برای داوران سخت شده بود،انشالله فصل جدید تیم داوری خوبی داشته باشیم.

جدیدی در مورد هیات فوتبال انار نیز گفت: جا دارد از تک تک اعضای هیات فوتبال تشکر کنم و تشکر ویژه‌ای خدمت اقای عباس محمدحسینی دارم، چون با وجود کمبود داور و سخت شدن کار داوران توانست اوضاع را کنترل کند.

 

اسامی داوران و بازیکنان

عباس محمدحسینی، داور وسط، محمد مهرابی و سجاد غلامی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمود قانوین‌مقدم نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم پیشرو انار در این مسابقه: ابوالفضل علیزاده، علی قدیری، سجاد جمشیدی، علیرضا اسماعیلی، حسین نسب عبداللهی، جواد محمدنیا، ابوالفضل اعمی‌زاده، رضا محمدینا، حسین حاج‌محمدی، محمدرسول علی‌حسینی و مهدی رئیسی.

سرمربی تیم پیشرو انار: رضا محمدنیا

بازیکنان تیم گسترش گلشن در این مسابقه: سیدحسین صابری، سیدضیاء صابری، حسین رئیسی، علی محمدی، مهدی اسماعیلی، حسین علی‌نژاد، سیدعباس صابری، هادی آزادی، سیدرضا حسینی، محمد ذوالفقاری و رحمت نارویی.

سرمربی تیم گسترش گلشن: عباس جدیدی

ادامه بازی‌های هفته پایانی جام فوتبال انار (هفته یازدهم) به شرح زیر است:

شهید ندافیان امین‌شهر-پارسه انار: جمعه ۱۹ آذر، ساعت ۸:۳۰ صبح

فتوت انار-ذوالفقار ده‌رئیس: جمعه ۱۹آذر، ساعت ۱۴

فجر علی‌آباد- شاهین انار، یکشنبه ۲۱ آذر، ساعت ۱۴

یادبود انار- شهرداری امین‌شهر، سه‌شنبه ۲۳ آذر، ساعت ۱۴

گزارش تصویری بازی تیم‌های پیشرو انار و گسترش گلشن

۱ ۲ ۳ img_0807 img_0808 img_0830 img_0835 img_0912 img_0917 img_0937 img_1039 img_1092 img_1110 img_1125 img_1183  z zz zzz zzzz zzzzz

ثبت دیدگاه