• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

انارکی محمدی: پیگیری لازم را در خصوص جاده انار-امین‌شهر انجام می‌دهم/ فرماندار: بودجه تعریض جاده اختصاص داده شده است

  • 19 آذر 1395 - 19:19
انارکی محمدی: پیگیری لازم را در خصوص جاده انار-امین‌شهر انجام می‌دهم/ فرماندار: بودجه تعریض جاده اختصاص داده شده است

مهندس احمد انارکی محمدی نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان گفت: در خصوص جاده انار-امین‌شهر تقاضایی از بنده صورت نگرفته اما به هرحال بنده در این خصوص پیگیری ها را انجام خواهم داد.

وی در گفت‌وگو با انارپرس افزود: هفته گذشته جمعی از مردم این مشکل را مطرح کردند ولی دیگر کسی پیگیری انجام نداد اما بنده اطلاعاتی در این خصوص کسب و اگر طرح و برنامه‌ای در این خصوص بوده، انجام خواهم داد.

انارکی محمدی تاکید کرد: کار اصلی نماینده نظارت و قانون‌گذاری است اما اگر کسی درخواستی داشته باشد و مطالبه‌گر باشد ما پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

سید ضیا طباطبایی فرماندار انار نیز در خصوص جاده انار- امین شهر گفت: جاده انار- امین‌شهر از همان ابتدا  “مسائل حل‌نشده” داشته است.

وی اظهار داشت: وجود تیرهای برق و زمین‌های پسته و همچنین انشعابات آب و گاز در مسیر جاده از مشکلات این جاده است. همچنین برخی خیرین نیز برای همکاری اعلام آمادگی کرده بودند  که متاسفانه در حال حاضر اقدامی از جانب آن‌ها نیز صورت نگرفته است.

فرماندار انار گفت: اما به هر حال بودجه برای تعریض جاده انار امین شهر اختصاص داده شده که پس از واریز بودجه پیگیری‌ها را انجام خواهیم داد.

 

ثبت دیدگاه