• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پیگیری پروژه‌های توسعه و عمران روستاهای شهرستان انار توسط فرماندار انار

  • 20 آذر 1395 - 18:05
پیگیری پروژه‌های توسعه و عمران روستاهای شهرستان انار توسط فرماندار انار

سیدضیا طباطبایی، فرماندار شهرستان انار از پروژه‌های عمرانی در روستاها بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار، در ادامه بازدیدهای فرماندار انار از روستاها و با عنایت به سیاستهای اقتصادمقاومتی و رویکرد توسعه و آبادانی روستاها توسط دولت تدبیر و امید ، فرماندار انار روز شنبه ۲۰ آذر باحضور در روستاهای عباس آباد،تراب آباد، ساقی، ده رئیس، اکبرآباد و گلشن ضمن بررسی بعضی از پروژه های عمرانی این روستاها با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا گفتگو کرد.

در این بازدیدها که بخشدار مرکزی،کارشناسان فرمانداری و تنی چند از مسئولین ادارات نیز حضور داشتند پاره ای از مشکلات بررسی و پروژه های عمرانی روستاها پیگیری شد.

*در روستای عباس آباد با پیگیری فرماندار انار مقرر شد ۸۰۰ متر لوله های شبکه آبرسانی این روستا توسط اداره آبفار تعویض و پس از آن ۲۰۰ متر جدولگذاری و ۲۰۰ متر مربع موزائیک فرش با اعتبارات دولتی انجام و در ادامه ۳۰۰۰ متر مربع آسفالت در خیابان اصلی این روستا انجام شود.

همچنین کار زیرسازی و آسفالت جاده عباس آباد به تراب آباد نیز در حال انجام بود که در این پروژه ۲۲۰۰ متر شبکه آبرسانی تعویض شده و هم اکنون در حال زیرسازی و آسفالت به متراٍ ۶۰۰۰ متر مربع می باشد .لازم بذکر است که ۷۵۰۰ متر تعویض لوله برای مجتمع آب احمد آباد در نظر گرفته شده که در ۱۹ روستا توسط اداره آبفار از محل اعتبارات ملی انجام خواهد شد.

*در روستای ده رئیس فرماندار از طرح عمرانی زیر سازی و آسفالت خیابان شهید سلیمانی که به جاده اصلی انار رفسنجان منتهی می شود بازدید نموده  و مقرر شده است که پس از زیرسازی این خیابان به متراژ ۸۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی انجام شود که این پروژه در حال انجام است.

*در روستای محمد آباد ساقی فرماندار انار پس از گفتگو با اعضای شورا و دهیار این روستا و استماع مشکلات و موضوعات مرتبط با روستا در خصوص (مسائل آموزشی ،روشنایی معابر خیابان اصلی ،تجهیز کتابخانه ،تکمیل سالن ورزشی ، پارکینگ خودروهای شرکت تعاونی دهیارها و…) از پروژه عمرانی زیرسازی و آسفالت بلوار ولی عصر(عج) غربی این روستا بازدید کرد. این طرح شامل جدول گذاری به متراژ ۸۰۰ متر و زیر سازی و آسفالت به متراژ ۹۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی می باشد که فرماندار انار در خصوص روشنایی این بلوار پیگیری و راهکارهایی ارائه کرد.

*فرماندار انار همچنین از روند احداث زیر گذر گلشن نیز بازدید کرد. آقای طباطبائی در این بازدید گفت باتوجه به پیگیری های انجام شده الحمد الله معارض (لوله،مخابرات و ..) مربوط به خاکبرداری این زیرگذر طی ماه های گذشته با مساعدت مدیران محترم استان برداشته شد و با توجه به قول مساعد مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان که همین جا از ایشان تشکر می شود خاکبرداری رمپ ورود و خروج زیرگذر گلشن توسط راهداری انار شروع شد تا مراحل مناقصه برای ادامه کار ( زیرسازی وآسفالت زیرگذر،اجرای دیوار حایل بتنی،اجرای قرنیز اطراف پل زیرگذر و..)انجام و پیمانکار  پزوژه راتکمیل نماید.

*طباطبائی همچنین با حضور در روستای اکبرآباد از گلخانه تازه تاسیس مهندس تقی زاده که در هفته دولت توسط مسئولین افتتاح شده بود بازدید و از مدیر این گلخانه به جهت اشتغالزایی که داشته و تولید محصولات متنوع تشکر و قدردانی کرد. این گلخانه در روستای اکبر آباد به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع و تسهیلات دریافتی از جهاد کشاورزی انار در هفته دولت شروع به کار نموده و هم اکنون نیز به تولید محصولات متنوع گلخانه ای با اشغالزایی حداقل ۸ نفر بصورت مستقیم در حال فعالیت است.

contentimages_36938 contentimages_36940 contentimages_36941 contentimages_36944 contentimages_36945 contentimages_36947 contentimages_36948 contentimages_36949 contentimages_36950 contentimages_36951 contentimages_36952 contentimages_36953 contentimages_36954

ثبت دیدگاه