• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

برگزاری مسابقه عکس «شب یلدا» از سوی انارپرس/ پنج برگزیده با رای مردم

  • 22 آذر 1395 - 11:33
برگزاری مسابقه عکس «شب یلدا» از سوی انارپرس/ پنج برگزیده با رای مردم

انارپرس در نظر  دارد بر اساس روال سال‌های قبل مسابقه عکس «شب یلدا» را برگزار کند. این مسابقه پنج برگزیده خواهد داشت.

به هر یک از برگزیدگان، هدیه نقدی یکصد هزار تومانی اهدا می‌شود. جایزه این مسابقه از سوی یکی از خیرین گرانقدر که در امور خیر مربوط به بهداشت و درمان فعال بوده، تامین شده است. انارپرس از این خیر گرانقدر تشکر می‌کند و برای وی طول عمر، تندرستی و بهروزی آرزو می‌کند.

شرایط شرکت در مسابقه و نکات مهم:

۱- تصاویر ارسالی باید مربوط به مراسم شب یلدای سال ۱۳۹۵ باشد. افرادی که تمایل دارند در این مسابقه شرکت کنند، عبارت «شب یلدای ۹۵» بایستی در تصویرشان وجود داشته باشد. این عبارت می‌تواند به صورت یک «کاغذ نوشته» کنار سفره شب یلدا قرار گیرد. حک‌کردن این عبارت روی عکس به وسیله فتوشاپ یا برنامه‌‌های دیگر، قابل قبول نیست.

۲- هر فرد تنها می‌تواند با یک عکس در مسابقه شرکت کند. ارسال تصویر بیش از یک عدد، باعث خواهد شد که فرد از مسابقه حذف گردد.

۳- شرکت در این مسابقه، صرفا مربوط به اهالی ساکن شهرستان انار یا اناری‌های مقیم شهرهای دیگر است.

۳- علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های مراسم شب یلدای خود را به تلگرام یا واتس‌آپ ۰۹۱۹۸۰۰۶۵۷۱ یا ایمیل anarkhabar@gmail.com ارسال کنند. به همراه ارسال عکس، نام و نام خانوادگی و شماره تماس نیز ارسال گردد.

۴- دریافت عکس‌های مسابقه از شب یلدا (شامگاه سه‌شنبه ۳۰ آذر) آغاز می‌شود و حداکثر  تا ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه اول دی ادامه دارد.

۵- عکس‌های دریافتی ساعت ۱۶ روز چهارشنبه اول دی در سایت منتشر می‌گردد.

۶- مهلت رای‌گیری در خصوص پنج عکس برگزیده، ساعت ۱۶ روز پنجشنبه دوم دی به پایان می‌رسد. پس از پایان رای‌گیری، نام پنج برگزیده مسابقه عکس در سایت انارپرس منتشر می‌گردد.

ثبت دیدگاه