• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

تنش و درگیری لفظی در ایستگاه آخر لیگ فوتبال شهرستان انار

  • 23 آذر 1395 - 20:51
تنش و درگیری لفظی در ایستگاه آخر لیگ فوتبال شهرستان انار

آخرین بازی لیگ فوتبال شهرستان انار به صحنه‌ای پرتنش و پر کارت تبدیل شد.

در این بازی که بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۳ آذر در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، تیم شهرداری امین‌شهر در برابر تیم یادبود انار به میدان رفت و بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد.

تیم شهرداری امین‌شهر در این بازی یک پنالتی را هم در نیمه دوم از دست داد.

تیم شهرداری امین‌شهر اگر این بازی را برده بود یا مساوی کرده بود، به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست می‌یافت اما با این نتیجه، تیم پیشرو نایب قهرمان لیگ شد و تیم شهرداری امین‌شهر در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم آزادگان  احمدآباد نیز قهرمان لیگ امسال شده است.

سجاد طزرجی در دقیقه ۳۲، مصطفی صالحی در دقیقه ۳۸ و مهدی غریب در دقیقه ۸۸ برای تیم یادبود گل‌زنی کردند.

حسین رمضانی نیز در دقیقه ۵۰ گل تیم شهرداری امین‌شهر را به ثمر رساند.

بازی پرتنش

حسین نبی‌زاده، سرمربی تیم شهرداری امین‌شهر در دقیقه ۲۰ به دلیل اعتراض به داور و استفاده از کلمه‌ای نامناسب از زمین اخراج شد. در دقیقه ۸۹ بازی نیز شماری از بازیکنان تیم شهرداری امین‌شهر به دلیل اعتراض شدید به داوری با کارت قرمز داور از زمین اخراج شدند. محمدرضا حوران و رضا حاج‌محمدی دو بازیکن این تیم بودند که پس از این اعتراضات شدید و آنچه که «فحاشی» اعلام شده، در دقیقه ۹۲ از زمین اخراج شدند.

مهرداد بیرمی دیگر بازیکن این تیم نیز در دقیقه ۹۳ به دلیل دریافت کارت زرد دوم در بازی، از زمین اخراج شد.

به دنبال اخراج بازیکنان تیم شهرداری امین‌شهر، سرمربی این تیم خواهان خروج بازیکنان از زمین شد و بازیکنان نیز به همین دلیل از زمین خارج شدند اما پس از دقایقی دوباره به زمین برگشتند و بازی را ادامه دادند.

امیر تهرانی، بازیکن تیم یادبود انار نیز در دقیقه ۸۰ و به دلیل «حرکت غیرورزشی» از زمین اخراج شد.

امیر تهرانی در دقیقه ۴۵ کارت زرد اول را دریافت کرده بود. سجاد طزرجی و حبیب عسکری دو بازیکن دیگر تیم یادبود نیز در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

حسین رمضانی، سیدابوالفضل صابری، مرتضی امینی‌مقدم، محمدرضا حوران و مهرداد بیرمی نیز پنج بازیکن تیم شهرداری امین‌شهر بودند که در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

عباس رضایی‌پور، داور وسط، محمد مهرابی و سجاد غلامزاده نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمد شهیدی نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

t1 t2 t3 t4 t5 t6 t7 t8 t9 t10

سرپرست تیم شهرداری امین‌شهر: داوری افتضاح بود

محمد پابرجا، سرپرست تیم شهرداری امین‌شهر در مورد بازی گفت: بازی بدی نبود، تیم ما در ۱۰ دقیقه اول چند موقعیت خوب بدست آورد که با بی‌دقتی بازیکنان این موقعیت‌ها هدر رفت. اگر این موقعیت‌ها منجر به گل می‌شد، ما بازی را ۱۰۰ درصد می‌بردیم.

وی افزود: در ادامه مسابقه تیم‌مان خوب عمل نکرد و می‌توان گفت بازی زیبایی انجام نداد.

سرپرست تیم شهرداری امین‌شهر در مورد داوری نیز گفت: داوری خیلی افتضاح بود

پابرجا در مورد نحوه برگزاری مسابقات گفت: نحوه برگزاری این فصل نسبت به فصل‌های قبل بسیار عالی بود.

وی در مورد هیات فوتبال نیز گفت: جا دارد از آقای سید محمود موسوی (رئیس هیات فوتبال انار) کمال تشکر را داشته باشم که واقعا امسال برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات زحمت کشیدند.

پابرجا ادامه داد” گرچه نمی‌شود توقعی از داوری داشته باشیم ولی‌ ای کاش کمیته داوران ‌‌نهایت تلاش خود را برای بهتر شدن داوری می‌کردند. حتی یک تغییر ۳۰، ۴۰درصدی می‌تواند کمک زیادی به داوری کندو

کاپیتان تیم یادبود انار: این بازی، بازی وجدان‌های بیدار بود
سید مصطفی صابری، کاپیتان تیم یادبود انار نیز در مورد بازی گفت: بازی خوبی بود. تیم مقابل تیم یک دست و پرنفسی بود. این بازی، بازیِ وجدان‌های بیدار بود، بازی بود که باید ثابت می‌کردیم هدف فقط قهرمانی نیست. باید روح ورزش و جوانمردی حفظ بشود.

وی ادمه داد: تشکر می‌کنم از آقای علی غیاثی، با اخلاق‌ترین شخصی که من در فوتبال طی این چند سال دیدم و بدون هیچ چشمداشتی زحمات متعددی کشید و مثل خیلی‌ها نبود و نیست که اگر دو ریال پول دادند توی بوق و کرنا کنند که ما فلان و چنان کردیم. انشالله زیر سایه اهل بیت صحیح وسالم باشند.  از آقای رضا ابولی هم بابت زحمات و حضورشان در کنار تیم نیز تشکر می‌کنم.

صابری گفت: همچنین قهرمانی تیم آزادگان را تبریک می‌گویم. امیدوارم به این رشد برسیم که قهرمانی تیم‌ها را به خاطر عدم نتیجه‌گیری تیم خود زیر سوال نبریم. آزادگان یک‌دست بود و قهرمان شد. برای آن دسته از کسانی که تیم ما را به تبانی در بازی آخر متهم می‌کردند، متاسفم.

وی در مورد داوری گفت: داوری مشکل آنچنانی نداشت اما می‌توانست در چند صحنه بازی را بهتر اداره کند.

صابری در مورد نحوه برگزاری مسابقات گفت: نحوه برگزاری خوب بود اما تعطیلی‌ها باعث پایین آمدن سطح امادگی تیم‌ها شد. بعد از دهه محرم سریع بازی‌ها را اغاز کردند، تیم ما حتی یک جلسه تمرین نمی‌توانست انجام دهد و همین باعث ضربه به تیم شد.

وی افزود: خیلی بهتر است فصل بعد بازی‌ها را از اردیبهشت شروع کنند تا بازی‌ها فرسایشی نشود.

کاپیتان تیم یادبود انار در مورد هیات فوتبال نیز گفت: عملکرد هیات فوتبال خوب بوده اما باید یک اساسنامه برای این فوتبال بنویسند تا بعضی تصمیات عجولانه گرفته نشود.

اسامی بازیکنان

بازیکنان تیم یادبود انار در این مسابقه: حسین غلامزاده، حمید عباسی، علی اکبری، رضا حسینی‌نوه، امیر تهرانی، مصطفی صالحی، سجاد طزرجی، حبیب عسکری، سیدمصطفی صابری، مهدی غریب و محمدرضا گنجی.

سرمربی تیم یادبود انار:‌رضا ابولی

بازیکنان تیم شهرداری امین‌شهر در این مسابقه: علی غلامرضایی، حمید آزادی، محمدرضا حوران، مرتضی امینی‌مقدم، مهرداد بیرمی، سیدابوالفضل صابری، میلاد کمسفیدی، علی‌اکبر امینی‌مقدم، امیر کریمی، علی بلوچی و حسین رمضانی.

سرمربی تیم تیم شهرداری امین‌شهر: حسین نبی‌زاده

مراسم اهدای جوایز لیگ فوتبال انار ۲۸ آذر برگزار می‌شود

با پایان یافتن رقابت‌های لیگ امسال فوتبال انار، کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد که مراسم اهدای جوایز لیگ فوتبال انار روز یکشنبه ۲۸ آذر با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در تالار شهر واقع در بولوار جمهوری انار برگزار می‌گردد.

خانواده‌ها نیز می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

گزارش تصویری بازی تیم‌های یادبود انار و شهرداری امین‌شهر

۱ ۲ ۳ photo_2016-12-13_20-02-48 photo_2016-12-13_20-02-56 photo_2016-12-13_20-03-00 photo_2016-12-13_20-03-07 photo_2016-12-13_20-03-25 photo_2016-12-13_20-03-48 photo_2016-12-13_20-03-52 photo_2016-12-13_20-03-58 photo_2016-12-13_20-04-33 photo_2016-12-13_20-04-36 photo_2016-12-13_20-04-44

حسین نسب عبداللهی

ثبت دیدگاه