سرهنگ “نصرالله عباسی” افزود: در ساعت ۱۸:۵۳ مورخ ۱۳ آذرماه ۹۵ در پی تماس به مرکز فوریت های پلیس شهرستان مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با چاقو بین چند جوان و مجروح شدن دو نفر از آن ها در سطح یکی از خیابان های شهر بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ شهید مطهری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد دو نفر از افراد در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که بر اثر شدت جراحات یکی از آن ها که ۱۹ سال سن داشت علی رغم تلاش تیم پزشکی فوت می کند.

مرحوم رضا جلالی، جوان اناری

سرهنگ عباسی گفت: سریعاً مأموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و با حفظ صحنه جرم کار خود را با تحقیقات و بررسی های میدانی شروع و متهمان را شناسایی، موضوع دستگیری آنان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: متهمان ظرف ۴۸ ساعت به شهرستان های شیراز، کهنوج و جیرفت متواری که با تلاش شبانه روزی کارآگاهان دایره جنایی و تحت تعقیب قرار دادن و تنگ کردن عرصه بر آن ها نهایتاً متهمان به رفسنجان برگشته و در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ عباسی گفت: در تحقیقات صورت پذیرفته متهمان ابتدا منکر هر گونه اتهام وارد شده به خود شدند که پس از انجام تحقیقات تخصصی و روشن شدن زوایای پنهان موضوع، یکی از متهمان لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل برداشت و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در این خصوص قاتل به همراه هم‌دستانش با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان با اشاره به اینکه برخی از خسارت ها را می توان جبران کرد و دوباره به حالت اولیه بازگرداند گفت: اما وقتی جان یک انسان گرفته می‌شود، نمی‌توان این حادثه دل‌خراش را به گونه‌ای دیگر رقم زد و به حالت اولیه برگرداند پس شهروندان باید از کنار مسائل و معضلاتی که با آن روبرو می شوند منطقی عبور کرده و خردمندانه آن را حل کنند و همچنین حرکات و رفتار فرزندان خود را زیر نظر قرار دهند و دوستان آن ها را بشناسند تا اتفاق ناگواری برای آن ها رخ ندهد.