• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کمپین حمایت از بیمارستان انار به کار خود پایان داد

  • 29 آذر 1395 - 13:11
کمپین حمایت از بیمارستان انار به کار خود پایان داد

کمپین حمایت از بیمارستان انار در اطلاعیه‌ای، پایان یافتن کار خود را اعلام کرد. این کمپین در آینده با نام جدید در سه بخش «کمک به ادامه تحصیل جوانان با استعداد انار و حومه»، «کمک به بیماران سرطانی» و «ازدواج جوانان» فعالیت تازه‌ خود را آغاز خواهد کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

کمپین حمایت از بیمارستان انار ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم شهرستان انار و سایر هموطنانی که از سایر نقاط کشور به یاری همنوعان خود در این خطه کویری شتافته‌اند، بدینوسیله پایان پرونده فعالیت خود را در بیمارستان انار اعلام می‌نماید.

کمپین حمایت از بیمارستان لازم می‌داند از خیران بزرگوار به ویژه خاندان محترم مرحوم اکبر آقا امین، حاجیه خانم پوراندخت فلاح، حاجیه خانم صیادی فرزند مرحوم حاج علی، آقای حاج میرزا عباس رشیدی، آقای حاج اکبر بلوچی، آقای حاج محمد یدالله خلیلی، آقای حاج اکبر سالاری (ساکن جمشیدآباد)، آقای حاج علی جدیدی، آقای حاج حسین عبداللهی فرزند محمد، آقای حاج حسین احمد جدیدی، وآقای حاج حسن باقری تقدیر و تشکر نماید.

کمپین بیمارستان همچنین وظیفه خود می‌داند از همت عالیه و مساعدت‌های همه جانبه خیر ارجمند و نیکوکار آقای حاج حسین حیدر عبدلی و فرزندان ایشان به ویژه آقایان رضا عبدلی و محمد عبدلی تقدیر و تشکر ویژه نموده و برای این خانواده آرزوی موفقیت و سلامت و بهروزی نماید.

کمپین بیمارستان همچنین از تمام جوانان عزیز و مردان و زنان انار و حومه و برخی از متصدیان محترم چاه‌های کشاورزی که در طرح‌های یک میلیون تومانی و طرح عرفه و قربان شرکت داشته‌اند و در این مدت به خادمان و نوکران خویش در کمپین اعتماد نموده و یاریگر بیماران بوده‌اند سپاسگذاری می‌نماید.

در پایان اعلام می‌دارد کمپین بیمارستان در خصوص اتمام ساختمان مرکز فوریت‌های ۱۱۵ و چهار واحد ساختمانی مسکونی پزشکان همچنان خود را متعهد می‌داند و تا پایان این دو پروژه درکنار مسئولان محترم خواهد ماند.

لازم به توضیح است که هدف گذاری بعدی این کمپین با عنوان جدید در سه بخش، کمک به ادامه تحصیل جوانان با استعداد انارو حومه، کمک به بیماران سرطانی و ازدواج جوانان با همت همه جانبه خیران محترم خواهد بود.

ثبت دیدگاه