• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

زنان و دختران فلسطینی در خط مقدم مبارزه با اسرائیل

  • 26 مهر 1394 - 20:17
زنان و دختران فلسطینی در خط مقدم مبارزه با اسرائیل

در حالی که مردم فلسطین در هفته‌های اخیر در اعتراض به قوانین تازه اسرائیل برای ممانعت از ورود آن‌ها به مسجد الاقصی انتفاضه تازه‌ای را آغاز کرده‌اند عکس‌ها و گزارشات حاکی از حضور جدی زنان و دختران در خط مقدم مقاومت است.

به گزارش فرادید، با شروع انتفاضه جدید خبرگزاری‌های خارجی تصاویر مختلفی از درگیری‌ها در سرزمین اشغالی منتشر کردند که در آن حضور زنان و دختران دوشادوش مردان قابل توجه بود.

بسیاری از این رسانه‌ها حضور دختران و زنان فلسطینی در الخلیل و رام الله در خط مقدم مقاومت را به طور ویژه مورد توجه و عکس‌هایی از دختران در حال پرتاب سنگ به سوی نظامیان را در میان تصاویر روز خود قرار دادند.

مجموعه زیر حضور دختران در خط مقدم مقاومت در سرزمین اشغالی به روایت عکاسان شبکه الجزیره، اسوشیتدپرس، رویترز و خبرگزاری فرانسه را به تصویر می‌کشد.

۱۸۴۹۸_۵۴۶ ۱۸۴۹۱_۳۹۰ ۱۸۴۹۷_۳۴۸ ۱۸۴۹۴_۱۳۵ ۱۸۴۸۱_۳۴۶ ۱۸۵۰۱_۵۹۷ ۱۸۴۹۶_۴۹۱ ۱۸۵۰۶_۳۶۰ ۱۸۵۰۹_۲۵۸ ۱۸۵۰۸_۹۲۸ ۱۸۵۰۷_۶۹۰ ۱۸۵۰۴_۱۹۹ ۱۸۵۰۳_۱۵۵ ۱۸۵۰۲_۴۸۷ ۱۸۵۰۵_۱۶۹ ۱۸۵۰۰_۸۴۶ ۱۸۴۹۹_۷۲۱ ۱۸۴۹۲_۱۹۸ ۱۸۴۹۵_۹۳۳ ۱۸۴۸۴_۱۵۳ ۱۸۴۸۳_۲۱۰ ۱۸۴۸۲_۷۷۳ ۱۸۴۸۵_۳۹۵ ۱۸۴۸۷_۵۴۸ ۱۸۴۸۸_۶۶۴ ۱۸۴۸۹_۷۲۳ ۱۸۴۹۰_۵۶۸ ۱۸۵۱۰_۸۲۰ ۱۸۵۱۱_۷۸۱ ۱۸۵۱۲_۴۱۱ ۱۸۵۱۳_۸۵۱ ۱۸۵۱۴_۶۲۸ ۱۸۵۱۵_۱۱۲

ثبت دیدگاه