• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

زنان پیشمرگه کُرد آماده رویارویی با داعش

  • 10 آبان 1394 - 0:12
زنان پیشمرگه کُرد آماده رویارویی با داعش

از آغاز حمله داعش به عراق و سوریه زنان و دختران کُرد که پیش از این در پادگان های نیروهای پیشمرگه تحت آموزش های نظامی قرار گرفته‌اند در نقاط مختلف عملیاتی در کنار مردان با داعش می‌جنگند.

به گزارش فرادید،در ۵۰ کیلومتری شمال غرب کرکوک یکی از پایگاه های نظامی کردستان عراق است که دختران داوطلب جنگ با داعش در آنجا آموزش می بینند؛ در این پادگان دختران کرد عبور از مناطق صعب العبور، نفوذ به مواضع دشمن، کسب اطلاعات از نیروهای دشمن، نصب کمین و همچنین استفاده از انواع مختلف سلاح ها نظیر خمپاره اندازها و رگبارها را یاد می گیرند و پس از سپری کردن دوره آموزشی در قالب واحد پیشمرگه زنان کرد به مناطق عملیاتی اعزام می شوند. پادگان های مشابهی نیز در اربیل، راس العین، قمیشلی و سنجار به زنان کرد برای نبرد با داعش آموزش می‌دهد.

عکس‌های زیر که در رویترز و خبرگزاری فرانسه منتشر شده است زنان کُردی را نشان می‌دهد که در پادگان‌های نظامی آموزش می‌بینند و آماده اعزام به خط مقدم هستند.

۱۹۸۱۱_۸۵۶ ۱۹۸۱۳_۱۲۷ ۱۹۸۱۴_۱۷۷ ۱۹۸۱۵_۹۵۰ ۱۹۸۱۶_۹۳۱ ۱۹۸۱۷_۵۲۷ ۱۹۸۱۸_۸۸۵ ۱۹۸۲۰_۱۳۵ ۱۹۸۲۱_۲۲۰ ۱۹۸۲۳_۷۴۵ ۱۹۸۲۴_۹۴۱ ۱۹۸۲۶_۸۲۹ ۱۹۸۲۷_۳۶۶ ۱۹۸۲۹_۶۰۸ ۱۹۸۳۰_۳۷۰ ۱۹۸۳۱_۸۹۶ ۱۹۸۳۲_۲۴۵ ۱۹۸۳۳_۲۶۸ ۱۹۸۳۴_۸۲۳ ۱۹۸۳۵_۱۶۶ ۱۹۸۳۶_۷۹۱ ۱۹۸۳۷_۱۹۲ ۱۹۸۳۸_۴۶۵ ۱۹۸۳۹_۵۷۹ ۱۹۸۴۸_۵۰۹

ثبت دیدگاه