• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

عکس‌هایی از مرگ دردناک کانگورو در آغوش جفتش

  • 25 دی 1394 - 13:52
عکس‌هایی از مرگ دردناک کانگورو در آغوش جفتش

عکسی از کانگورویی که جفت در حال مرگش را در آغوش کشیده در اینترنت با بازتاب گسترده‌ای روبه‌رو شد.

«ایوان‌سوئیتزر» عکاس این وداع تراژیک می‌گوید: «کانگوروی نر پس از مشاهده پیکر ساکن جفتش ابتدا با پنجه چند ضربه آرام به او زد، پس از اینکه متوجه مرگش شد دو دستش را زیر سر او حلقه کرد، بچه‌کانگورو هم تلاش کرد وارد کیسه مادرش شود اما نتوانست.«

در تصاویر گرفته شده در نزدیکی رودخانه کوئینزلند استرالیا، کانگوروی نر سر همسر خود را در آغوش گرفته و گویی ملتمسانه از او می‌خواهد که نمیرد و کانگوروی کوچک نیز که شاهد مرگ مادرش بود به شدت غمگین به نظر می‌رسد.

«ایوان سوئیتزر» می‌گوید: «دیدن چنین صحنه‌ای برایم بسیار دردناک بود. کانگوروی نر بسیار وفادارانه آخرین وداع خود را با جفتش می‌کرد و انگار دلشان نمی‌خواست که کانگوروی مادر جان خود را از دست بدهد اما با وجود تلاش‌های زیاد و دادن تکان‌هایی به پیکر نیمه‌جان کانگوروی ماده وقتی از مرگ این حیوان مطمئن شد دست از تلاش کشید و همراه با فرزندان از آن محل دور شد.»

این عکاس می‌افزاید: «شاهد صحنه تکان‌دهنده‌ای بودم و می‌دیدم کانگوروی نر جفتش را در آغوش گرفته بود و به سینه می‌فشرد و با وی وداعی تلخ داشت و من آنجا حضور داشتم و از این لحظات دردآور عکس گرفتم. همچنین دیدم که کانگوروی مادر نیز در آخرین لحظات دست فرزندش را فشرد و با وی خداحافظی کرد. من هرگز چنین صحنه‌ای را فراموش نخواهم کرد.»

۱ (۱) ۱ (۲) ۱ (۳) ۱ (۴)

ثبت دیدگاه