• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد: در آخرالزمان سر بدحجاب داد می‌زنند اما سر دزد و فاسد نه

  • 18 مرداد 1395 - 10:58
حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد: در آخرالزمان سر بدحجاب داد می‌زنند اما سر دزد و فاسد نه

حجت‌الاسلام و الملسمین سیدمحمد انجوی‌نژاد، مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز گفت: ما به محض اینکه می‌گوییم قرآن گفته زمینه‌های گناه را لغو کنید سریع می‌روند سراغ چیزهایی که متاسفانه متدین‌های ما فقط به همان‌ها حساس هستند.

وی افزود: اگر می‌خواهید متدین را تحریک کنید که داد بزند و اطلاعیه بدهد و بکشیدش وسط خیابان و کفن بپوشد باید یا آواز زنان به او نشان دهید یا کنسرت مختلط یا بدحجابی. با هیچ چیز دیگر تحریک نمی‌شود. یعنی صد هزار بی‌عدالتی و ظلم درجه یک از فلان اداره سراغ داشته باشد، فقط ممکن است که دعا کند. ولی یک زن را به او نشان دهید که چهار نخ موی او معلوم است یا لباس اینجوری است، این با کفن به وسط خیابان می‌آید.

حجت‌الاسلام و الملسمین سیدمحمد انجوی‌نژاد گفت: به قول شهید مطهری در آخرالزمان مخالفت با منکرات بی‌هزینه مد می‌شود؛ یعنی داد بزنید سر بی‌حجاب و بعد هم بگویید نهی از منکر کردم. سر مسئول اداره نمی‌رود داد بزند، چون هزینه دارد و می‌آیند سراغش و پیگرد قانونی دارد. با دیدن فساد و رشوه داد نمی‌زند.

وی افزود: ما تا حرف از آزادی می‌زنیم، می‌گویند لابد می‌خواهند برای حجاب و محدودکردن دختر و پسر فکری کنند. بس که متدین‌های ما راجع به این قضیه حساس هستند. از ۲۰ سالگی حساس بوده‌اند حالا هم که ۸۰ سال سن دارند فقط همین تحریک‌شان می‌کند. مثلا می‌گویند «دیدی آقا در فلان سریال یک خانم به یک آقا گفت عزیزم.»؛ تمام شد، اسلام دیگر سقوط کرد. من ۱۰ سال است دارم عرض می‌کنم که هر جا دیدید منکرات خیابانی را خیلی بزرگ می‌کنند و توقع دارند آن را نهی کنید، بدانید پشت پرده یک دزدی و جنایتی در حال اتفاق افتادن است که می‌خواهند لاپوشانی کنند.

 

ثبت دیدگاه