• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

درخواست فوری از مردم شهرستان انار

  • 25 شهریور 1395 - 0:25
درخواست فوری از مردم شهرستان انار

بدینوسیله کمپین حمایت از بیمارستان انار از همشهریان باغیرت و با همت محترم انار و حومه تقاضا می‌نماید با اهدا بخشی از هزینه قربانی و یا به نیت خیرات اموات خود در عرفه و یا عید قربان امسال به هر میزان و مبلغ حتی ۱۰۰۰ تومان به این کمپین کمک نمایند تا  به صورت فوری چند دستگاه اکسیژن‌ساز که برای بیماران قلبی و تنفسی و تصادفی کاربرد اورژانسی در ۱۱۵ دارد و همچنین چند دستگاه برای بخش اطفال خریداری شود.

قرار است که چهار دستگاه اکسیژن‌ساز برای انار خریداری شود. هزینه هر دستگاه ۱۳ میلیون تومان است. سه دستگاه در آمبولانس‌های ۱۱۵ به کار گرفته خواهد شد و یک دستگاه نیز در بیمارستان انار مستقر می‌گردد.

دستگاه‌های مورد نیاز بخش اطفال:

۱- دستگاه بابل‌ سی پپ (کمک تنفس کودک)

۲- دستگاه بلندر اکسیژن (کمک تنفس کودک)

۳- تخت احیای نوزاد (برای انجام بهینه کمک‌های اورژانسی جهت احیای نوزاد در حال مرگ)

۴- دستگاه وارمر (برای گرم نگه داشتن بدن نوزاد)

شماره کارت ۰۰۱۴-۶۷۵۳-۳۳۷۸-۶۱۰۴ اختصاصی از مورخه ۹۵/۶/۲۰ لغایت ۹۵/۶/۳۰

به نام علی‌ گنجی‌پور

***********************************

اخبار تکمیلی:

۱- دقایقی پس از انتشار این خبر در انارپرس، خانواده مرحوم سیداحمد جعفری، مبلغ پنج میلیون تومان هزینه قربانی امسال را به خرید دستگاه اکسیژن‌ساز اورژانس ۱۱۵ انار اختصاص دادند.

۲- خانواده شهیدان حسن و محمود انارکی محمدی، مبلغ سه میلیون تومان بخشی از هزینه قربانی امسال را به خرید دستگاه اکسیژن‌ساز اورژانس ۱۱۵ انار اختصاص دادند.

۳- یک شهروند ساکن گلشن مبلغ هشت میلیون تومان به نیت شهدای منا بابت خرید دستگاه اکسیژن‌ساز اهدا کرد. وی که خواست نامش محفوظ بماند، اظهار داشت: بنا داشتم چند قربانی انجام دهم اما وقتی از طریق پسرم مطلع شدم اورژانس انار به دستگاه اکسیژن‌ساز نیاز دارد یک قربانی به نیت پدر و مادر و برادرم انجام می‌دهم و مابقی مبلغ را به نیت شهدای ایرانی حج سال گذشته به خرید این دستگاه‌ها کمک می‌کنم، چون مقام معظم رهبری فرموده‌اند حادثه منا نباید فراموش شود.

۴- یک میلیون تومان هزینه قربانی مرحوم سیدکاظم رضوی، یک میلیون تومان هزینه قربانی مرحومان محمد، علی و حسین عسکری و مادر مرحومه‌شان حاجیه فاطمه جعفریان، ۵۰۰ هزار تومان هزینه قربانی مرحومه حاجیه صدیقه استادی و یک میلیون تومان هزینه قربانی مرحوم حسن گنجی‌پور برای خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز انار اختصاص یافت.

۵- یک میلیون تومان هزینه قربانی مرحوم مهدی عربیان از امدادگران هلال احمر برای خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز انار اختصاص یافت.

۶- سه میلیون تومان از طرف عصمت پورشریفی مادر شهید احمد خواجه‌شریفی، به عنوان هزینه قربانی مرحوم عابدین پورشریفی، مرحوم نصرالله خواجه‌شریفی و شهید احمد خواجه‌شریفی برای خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز انار اختصاص یافت.

۷- مبلغ یک میلیون تومان هزینه قربانی مرحوم حاج علی مهرعلیزاده از سوی پسرشان حاج محمدرضا علیزاده و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از سوی خانواده شهیدان حمید و مجید صالحی به عنوان بخشی از هزینه قربانی این شهیدان برای خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز انار اختصاص یافت.

۸- مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از سوی خانم حاجیه معصومه عظیمی به عنوان هزینه قربانی مرحوم پدرشان قاسم‌علی عظیمی و مبلغ یک میلیون تومان از سوی حاج علی‌خان میرزایی به نیت فرشته نجات مرحومه اعظم جدیدی برای خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز انار اختصاص یافت.

۹- پرفسور مهرابی از فرهیختگان اناری مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌‌ساز واریز نمود. همچنین حاج حسین زارع جانباز ۷۰ درصد نیز با واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای خرید دستگاه اکسیژن‌ساز، از عموم مردم خواست چون در یکی از بیمارستان‌های یزد بستری است، در آستانه روز عرفه برایش دعا کنند.

۱۰- حاج سیدجواد جعفری، یکی از فرهیختگان اناری و مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) مبلغ یک میلیون تومان به نیت پدر و مادرشان به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌ساز واریز کرد.

۱۱- حاج احمد انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان مبلغ یک میلیون تومان به نیت پدرشان مرحوم حاج محمد انارکی محمدی به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌ساز واریز نمود و از همه همشهریان خواست در این کار خیر و ضروری، هرچند به مقدار اندک که یک بسیج عمومی محسوب می‌شود، سهیم شوند.

۱۲- حاج سیدمحمد مصطفوی مبلغ یک میلیون تومان به نیت پدر و مادرشان مرحوم سیدحسین مصطفوی و مرحومه بی‌بی ربابه رضوی، حاج غلامرضا صادقی مبلغ یک میلیون تومان به نیت مرحومه حاجیه فاطمه ولی‌زاده و مرحوم علی صادقی، دکتر محمدرضا قدیری از فرهیختگان اناری و مسئول واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار مبلغ یک میلیون تومان به یاد پدرشان شهید حاج جواد قدیری و یکی از نخبگان اناری ساکن کرمان نیز که خواست نامش محفوظ بماند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌ساز واریز کرد.

۱۳- حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ اکبر ذوالفقاری از فرهیختگان روستای گلستان انار و امام جمعه قمصر اصفهان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌ساز واریز کرد.

۱۴- مبلغ یک میلیون تومان به نیت مرحوم مهندس سیدعلی مهدوی اناری که از بیماری ریه فوت شد از سوی محمود و مریم مهدوی اناری به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌ساز واریز شد.

۱۵- محمدجدیدی فرزند خیرمحترم حاج علی جدیدی یک میلیون تومان، مهدی عسکری رئیس تامین اجتماعی شهرستان انار به نیت پدرشان مرحوم احمدامیر عسکری ۵۰۰ هزار تومان، علی رحیمی شهردار انار به نیت پدرشان مرحوم احمد رحیمی ۵۰۰ هزار تومان، حاج علی حبیب قدیری به نیت پدرشان مرحوم حبیب قدیری ۵۰۰ هزار تومان، حاج حسن گنجی به نیت فرزندش مرحوم ابوذر گنجی یک میلیون تومان و حاج حسین احمد جدیدی به نیت مرحوم حاج احمد جدیدی و حاجیه ربابه عبداللهی ۵۰۰ هزارتومان، هزینه قربانی امسال را به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌ساز واریز کردند.

۱۶- حاج غلامرضا اسفندمز به نیت پدر و مادرشان ۵۰۰ هزار تومان، حاج رمضان قدیری به نیت مرحوم غلامرضا قدیری و مرحومه سکینه شریفی ۵۰۰ هزار تومان، حاج غلامرضا میرکی به نیت مرحوم مراد میرکی ۲۰۰ هزار تومان، خانواده مداح اهل بیت مرحوم عباس استاد حسینی ۵۰۰ هزار تومان، یکی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان انار که خواست نامش محفوظ بماند یک میلیون تومان، مهندس حسین علیزاده معاون عمرانی فرماندار انار ۵۰۰ هزار تومان و محمد قاسمی مسئول فروشگاه فرهنگی شهدای غدیر انار یک میلیون تومان، به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌ساز واریز کردند.

۱۷- حاج محمد خادمی رئیس شورای شهر انار به نیت مرحوم حاج نصرالله خادمی و مرحومه بی بی عصمت موسوی مبلغ یک میلیون تومان و کاظم صوراسرافیل، معاون خدمات شهری شهرداری انار مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌ساز واریز کردند.

۱۸- سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار با واریز دو میلیون تومان به حساب خرید دستگاه اکسیژن‌‌ساز، ضمن تشکر از این حرکت جهادی‌گونه عموم مردم و فرهیختگان شهرستان انار، درخواست کرد هر کس به هر اندازه که می‌توند ولو به مقدارم کم در این کار خیر در آستانه شب عرفه سهیم شود. وی ثواب خرید این دستگاه‌ها را که با حفظ جان مصدومین جاده‌ها و سایر بیماران ارتباط مستقیم دارد کمتر از ثواب حج عمره ندانست و اظهار داشت که یک نمونه از مصادیق خدمت به خلق، کمک به بیماران اورژانسی است.

۱۹- محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ۵۰۰ هزار تومان، حاج میرزا علی علیزاده پدر شهید علیزاده یک میلیون تومان، مهندس حسین جلالیان یک میلیون تومان به نیت مرحوم حاج علی جلالیان، حاج محمدقدیری ۲۰۰ هزار تومان به نیت مرحوم حاج حسن حاجی قدیری، دکتر حسین اکبری اقتصاددان و استاد دانشگاه باهنر کرمان ۵۰۰ هزار تومان، ناصر فلاح پیشه به نیت مرحوم حاج کربلایی حسین فلاح پیشه ۵۰۰ هزار تومان، مهندس محمد ترابی رئیس بنیاد مسکن انار ۲۰۰ هزار تومان، حاج مصطفی فلاح پیشه یک میلیون تومان به نیت پدر و مادر، حاج محمد یوسف‌زاده یک میلیون تومان به نیت مرحومان پدر، مادر و خواهرشان، ورثه مرحومین حاج علی توکلی و حاجیه صغری محمدمیرزایی ۵۰۰ هزار تومان، حسین سربازی ۵۰۰ هزار تومان به نیت فرزندش مرحوم محمد سربازی، مهندس ابوالفضل بیرمی رئیس نظام مهندسی انار یک میلیون تومان، حسن زمانی رئیس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ انار یک میلیون تومان به نیت مرحوم حاج غلامرضا زمانی، حاج اکبر گنجی یک میلیون تومان به نیت مرحومین حاج عباس گنجی و حاجیه سلطنت قدیری، حاج حسین دهقانی‌راد و همسرشان حاجیه فاطمه طالبی ۵۰۰ هزار تومان به نیت پدر و مادرشان، علی آذری به نیت برادرش مرحوم رضا آذری یک میلیون تومان، هاشم میرزاهاشمی یک میلیون تومان و علی محمدباقری از تهران ۵۰۰ هزار تومان برای خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز واریز کردند.

۲۰- سرهنگ جعفر غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان انار ۵۰۰ هزار تومان و سرهنگ اکبر شاهولی ۵۰۰ هزار تومان برای خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز واریز کردند.

*******************************

پیام مشترک فرماندار انار، دکتر حکیمه گنجی و دکتر محمدبرجی در پی همیاری گسترده مردم انار

سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار، دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر حکیمه گنجی رئیس بیمارستان انار در پیامی مشترکی از همیاری گسترده مردم در خصوص کمک برای خرید چهار دستگاه اکسیژن‌ساز تشکر کردند.

در این پیام آمده چون هزینه چهار دستگاه اکسیژن‌ساز با کمک مردم تامین‌ شده، از این پس تا غروب روز عید قربان، مابقی کمک‌های صرف خرید چهار دستگاه بخش اطفال بیمارستان انار خواهد شد.

در این پیام امده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و ما انفقتم من شی فهو یخلفه و هو خیر رازقین

زبان قاصر است و قلم از بیان عاجز که این همه شکوه همدلی و همیاری را در منظر دیدگان درآورد. به راستی همت همه‌جانبه، گسترده و باورنکردنی شما مردم فهمیم انار و حومه و فرهیختگان اناری قابل وصف نیست که در عرض چند ساعت هزینه خرید چهار دستگاه اکسیژن‌ساز را تامین نمودید. از خدا می‌خواهیم روح شهدا و اموات بانیان خیر را رحمت فرماید. از محضر مردم شریف انار و حومه استدعا داریم همچنان یاریگر مسئولین بهداشتی و درمان شهرستان خود باشند.

لازم به ذکر است با هماهنگی‌های به عمل آمده با کمپین حمایت از بیمارستان انار، کلیه مبالغ واریزی از امشب تا غروب عید قربان صرف خرید چهار دستگاه اورژانسی مربوط به بخش اطفال خواهد شد.

خاوند بزرگ به شما مردم بزرگوار شهرستان انار که با همتی مثال‌زدنی، نام خود را در جرگه خادمان شبکه گسترده خیرین سلامت به یادگار گذاشتید، عمر با عزت و سلامتی عطا و روح همه رفتگان را قرین آرامش ابدی کند.

*****************************

پیام تشکر رئیس شورای شهرستان انار از همت همه‌جانبه مردم

احمد میرزایی، رئیس شورای شهرستان انار در پیامی از همت همه‌جانبه مردم در تامین هزینه خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

عبادت جز خدمت به خلق نیست

در قالب کلمات و جملات بر خودمان فرض می‌دانیم که از همت همه جانبه و گسترده مردم قدرشناس انار که در مدت کوتاه هزینه خرید چهار دستگاه اکسیژن‌ساژ را پرداختند، تشکر کنیم. خداوند به شما مردم قدرشناس که ثابت کردید همیشه در صحنه حضور دارید جزای خیر بدهد. شکوه کار شما اگر بی‌نظیر نباشد کم نظیر است امیدواریم اجر همه شما را سرور آزادگان امام حسین (ع) بدهد. خدا اموات شما را در شب عرفه و عید سعید قربان بیامرزد.

پیام تشکر رئیس شورای شهر انار از همت همه‌جانبه مردم

محمد خادمی، رئیس شورای شهر انار نیز در پیامی از همت همه‌جانبه مردم انار تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور همه‌جانبه و شرکت گسترده عموم مردم شهرستان انار در طرح خرید چهار دستگاه اکسیژن‌ساز برای اورژانس آن هم در ظرف زمانی یک روزه مایه شگفتی و بسیار تحسین برانگیز است. به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر انار بر خود واجب می‌دانم از تک تک عزیزانی که در این امر خدا پسندانه و بشر دوستانه شریک شده‌اند تشکر وافر داشته باشم. خداوند به حق امامزاده محمد صالح اموات همه شما را قرین رحمت بی پایان خود بگرداند.

تشکر دکتر مرتضوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان از مردم انار

دکتر مرتضوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان از اقدام خیرخوانه مردم انار تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

با سلام  و عرض ادب  خدمت مردم خوب بزرگوار و نیکوکار شهرستان انار و تبریک اعیاد قربان و  غدیر حضور همه عزیزان و تشکر ویژه از خیرین عرصه سلامت که در یک سال گذشته با حماسه حضور خود در صحنه، خادمان خود را در ارتقای بهداشت و درمان شهرستان انار یاری کردند و قدردانی از بانیان اینچنین کمپین‌هایی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی به مصداق آیه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب قدرشناسی خود را خدمت همه عزیزان اعلام کرده، از خداوند متعال توفیق خدمت گذاری در خور اعتماد مردم شهیدپرور انار را داریم.

 

*******************************

اعلام اسامی دستگاه‌های مورد نیاز بخش اطفال بیمارستان انار

کمپین حمایت از بیمارستان انار ضمن تشکر از عموم مردم که در اقدامی حماسی هزینه چهار دستگاه اکسیژن‌ساز را پرداختند، اعلام نمود کلیه مبالغ واریزی از امشب که مصادف با شب عرفه است تا پایان ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ برای خرید چهار دستگاه ضروری و اورژانسی مربوط به نوزادان و کودکان هزینه خواهد شد.

۱- دستگاه بابل‌ سی پپ (کمک تنفس کودک)

۲- دستگاه بلندر اکسیژن (کمک تنفس کودک)

۳- تخت احیای نوزاد (برای انجام بهینه کمک‌های اورژانسی جهت احیای نوزاد در حال مرگ)

۴- دستگاه وارمر (برای گرم نگه داشتن بدن نوزاد)

*************************

ادامه کمک مردم برای خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار

۱- رضا رشیدی رئیس مخابرات انار ۲۰۰ هزار تومان، خانواده شهید حجت‌الله ابولی ۵۰۰ هزار تومان به نیت مادر شهید، خانم حاجیه شاهولی‌پور ۵۰۰ هزار تومان به نیت مداح اهل بیت مرحوم حاج احمد رضایی مهر، حاج علی کشتاور مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به نیت مرحوم حسین‌علی کهنسال، حسین کهنسال ۵۰۰ هزار تومان به نیت مرحوم رضا کهنسال، حاج اکبر هادی‌زاده مدیر داخلی امامزاده انار یک میلیون تومان به نیت پدر و مادرشان، یک همشهری گلشنی که خواست نامش محفوظ بماند یک میلیون تومان به نیت مرحوم پدرش، حاج حسین صوراسرافیل ۵۰۰ هزار تومان هزینه قربانی مرحوم پدر و مادرشان، یک همشهری اناری که خواست نامش محفوظ بماند یک میلیون تومان به یاد شهدای حادثه منا، رضا عسکری صاحب کتابفروشی عسکری انار ۲۱۴ هزار تومان به نیت مرحوم داوود عسکری و یک پدر و پسر که خواستند نامشان محفوظ بماند یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از روستای تراب‌اباد انار به نیت پدر مادر و نوه، برای خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار واریز کردند.

۲- یک عروس و داماد اناری در شب ازدواج‌شان مبلغ ۵۰۰ هزارتومان به نیت مرحوم پدر داماد، یدالله طالبی پنج میلیون تومان به نیت مرحوم حاج عزیزالله طالبی،  دو میلیون تومان اهدایی حاج غلامرضا انارکی محمدی و همسرشان حاج خانم صیادی به نیت مرحومین حاج محمد انارکی محمدی و حاج حسین صیادی،  ۳۰۰ هزار تومان از سوی حاجیه فاطمه قدیری به نیت همسرش مرحوم حاجی حسن حاجی‌قدیری، حاج حسین مهدیزاده از گلشن ۵۰۰ هزار تومان به نیت مرحوم حاج مهدی مهدیزاده، یک خیر از گلستان مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه قربانی مرحوم حاج غلامرضا ذوالفقاری و مرحومه حاجیه فاطمه ناجی و مرحومه حاجیه سکینه ناجی، یک میلیون تومان به یاد مرحوم اکبر رضایی‌مهر فرزند مرحوم علی رضایی‌مهر، استاد نادعلی هادوی یک میلیون تومان به نیت مرحومین علی‌محمد هادوی و خیرالنسا حسینی و یک همسر شهید که خواست نامش محفوظ بماند یک میلیون تومان برای خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار واریز کردند.

۳- یک قطعه سکه پارسیان اهدایی دانش‌آموز نفیسه‌سادات حسینی، حاجیه فاطمه کشتاور به نیت شهید حسین کشتاور یک میلیون تومان، حاج عباس قدیری یکی از فرهیختگان اناری و معاون شهردار اسبق تهران ۵۰۰ هزار تومان، حاج سیداسدالله رضوی ۲۰۰ هزار تومان، حاج سیدعباس جعفری به نیت پدر و مادر ۵۰۰ هزار تومان، یک خیر گلشنی به نیت پدر و مادر ۵۰۰ هزار تومان، حاجیه خانمی از گلشن به نیت شهدای منا ۵۰۰ هزار تومان، حاج جواد خراسانی به نیت مرحومه حاجیه ربابه اسماعیلی ۵۰۰ هزار تومان، حاج رمضان حسن‌زاده ۵۰۰ هزار تومان، حسین حسن‌زاده ۵۰۰ هزار تومان به نیت مرحومه حاجیه سکینه رضایی، دو میلیون و ۵۰ هزار تومان از سوی سیدجواد حسینی به نیت مرحومان سیدمحمدکاظم حسینی، سیدناصر حسینی و سیدکاظم موسوی و ۲۰۰ هزار تومان از سوی ضیاء صوراسرافیل عضور شورای شهر به نیت مرحومین اسدآقا صوراسرافیل و شایسته سلطانیانی برای خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار واریز کردند.

۴- سیدمحمدصابری یک تخته قالی ستاره کویر به نیت شهدای منا

۵- یک بانوی اناری دو عدد گوشواره طلا به نیت امامزاده محمدصالح (ع) انار

۶- رضا جدیدی از گلشن ۵۰ کیلو پسته اکبری

۷- یک همشهری یزدی به یاد همه شهدای یزد و شهدای گمنام یزد یک میلیون تومان، به یاد مرحومان ملاحسین نقیب احمدی و حسن اکبر عظیمی و همسرانشان ۵۰۰ هزار تومان، اصغر عسکری ۴۰۰ هزار تومان به نیت مرحومین بی‌بی عسکری و تیمور عسکری، کارکنان تامین اجتماعی شهرستان انار ۵۰۰ هزار تومان به یاد شهدای منا، به یاد مرحومین حاج عباس پورغلامی و حاجیه مریم پورغلامی ۵۰۰ هزار تومان، به نیت یک مادر و به احترام مقام مادر ۵۰۰ هزار تومان، حاج محمد بافقی‌زاده از تهران یک میلیون تومان، حاج حسن یوسف‌پور از تهران به نیت پدر و مادر یک میلیون تومان، حاج کاظم اناریدخت و فرزندشان مهندس محمد اناریدخت دو میلیون تومان برای مرحومین حاج کوچکعلی اناریدخت و حاجیه فاطمه ولی‌نژاد، مدیرعامل باشگاه والیبال پامیس و مجموعه کارکنان معدن و بلوک سبک انار یک میلیون تومان، محمد شفیعی ۵۰۰ هزار تومان به نیت پدر و مادرشان ، حاج حبیب بیگ‌زاده از تهران یک میلیون تومان به نیت پدر و مادرشان، محمدرضا کهنسال به نیت مرحوم حاج مهدی شریفی و مرحوم حسین‌علی کهنسال یک میلیون تومان، به یاد مرحومه سکینه النچری و دخترش فاطمه حسینی‌پور که در زلزله بم از دنیا رفت ۳۰۰ هزار تومان، فاطمه رمضانی به نیت مرحوم حاج علی‌صفر رمضانی ۴۰۰ هزار تومان و یک رزمنده اناری هزینه شش ماه آبمیوه و کیک مورد مصرف بیماران دیالیزی اتاق دیالیز انار به نیت سلامتی سردار حاج قاسم سلیمانی.

۸- مصرف یک ماهه دستمال کاغذی، آب معدنی و قند و چای بیمارستان و مرکز ۱۱۵ انار تقبل شده از سوی مصطفی حسینی‌پور، مدیریت هایپر مارکت صدف انار

۹- غلامرضا بلوچی در آستانه عید سعید قربان هزینه بهسازی و مرمت اتاق پزشک بخش اورژانس بیمارستان انار را به مبلغ ۲۰ میلیون تومان پرداخت.  وی گفت با هزینه خودم و به نیت مرحوم پدرم حاج بمانعلی بلوچی این کار را انجام دادم.

photo_2016-09-11_23-53-53

۱۰- یکی از روحانیون اناری ساکن قم که خواست نامش محفوظ بماند، ضمن تشکر از اقدام حماسه‌گونه مردم انار و حومه در عرفه و عید قربان گفت به نیت تمامی اموات و شهدا شرکت‌کننده در این طرح هزینه یک ختم قرآن در حرم امام رضا (ع) و یک ختم قرآن در حرم حضرت معصومه (س) را پرداخته و یک ختم قرآن را شخصا به نیت‌شان خواهد خواند.

۱۱- حاج علی زمانی به نیت مرحوم حاج حسین زمانی که در حج سال ۱۳۷۲ از دنیا رفت و در شهر مکه دفن شد یک میلیون تومان، به نیت مرحوم شیخ مجید خادمی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، حاج منصور صوراسرافیل یک میلیون تومان به نیت پدر و مادرش، حسین بیرمی از طرف مجتمع مرغداری گلشن یک میلیون تومان، رضا اسماعیلی از امین‌شهر ۵۰۰ هزار تومان، حاج حسین رضازاده به نیت مرحومین سمانه رضازاده و علی رضازاده ۷۰۰ هزار تومان، مهندس عباس سعیدی مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان به نیت مادرشان مرحومه حاجیه عطیه گرجی یک میلیون تومان، به نیت مرحوم حاج کوچکعلی اناریدخت و همسرش ۳۰۰ هزار تومان، مهندس اکبر احمدی یک میلیون تومان به نیت مرحومین اکبر احمدی و فاطمه اسدی، حاج محمود اناریدخت به نیت پدر و مادرش ۵۰۰ هزار تومان،ورثه مرحوم حاج احمد علی‌عباسی ۸۰۰ هزار تومان، حاج احمد اسماعیلی از رفسنجان دو میلیون تومان به نیت پدر و مادر و شهید غلامرضا اسماعیلی‌نیا، از تراب‌آباد ۲۰۰ هزار تومان به نیت مرحومین برادران محمد و علی علیزاده و مرحومه مادرشان، حاجیه صدیقه اسماعیلی به نیت مرحوم حاج حسن مهدیزاده ۷۰۰ هزار تومان، حاج اکبر صادقی به نیت اموات‌شان حاج غلامرضا ذوالفقاری، حاجیه فاطمه ناجی، فاطمه صادقی کربلایی، اسدالله صادقی و حاجیه کلثوم صادقی ۶۰۰ هزار تومان، حاج حسن میرزاهاشمی دو میلیون تومان، حاج علی طالبی به نیت مرحوم حاج عزیزالله طالبی، حاجیه زیور رجبی، حاج محمد طالبی و حاجیه زمزم طالبی دو میلیون تومان، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدایی خیر گمنام به نیت اموات گذشتگان و سیدهاشم صابری به نیت مرحوم سیدعلی اصغر صابری ۵۰۰ هزار تومان برای خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار واریز کردند.

۱۲- علی یوسف زاده عضو شورای شهر انار ۷۰۰هزارتومان به نیت سلامتی و ظهور امام زمان

۱۳- یک پاسدار اناری اظهار داشت به نیت تمام اموات و شهدای کسانی که به خرید دستگاه‌های بیمارستان در عید قربان کمک کردند هزینه اعزام سه زایر امام حسین را که تا کنون کربلا نرفته‌اند در اربعین می‌پردازد.

۱۴- دکتر حکیمه گنجی رئیس بیمارستان انار یک میلیون تومان به یاد فرزندشان مرحوم محمد غیاثی، منصور فلاح پیشه به نیت پدرشان مرحوم حاج کربلایی حسین فلاح دو میلیون تومان، مجید و حمید محی‌الدینی یک میلیون تومان به نیت مرحوم محمود محی‌الدینی و مرحوم کاظم محی‌الدینی که در زلزله بم از دنیا رفت، حاج محمد فلاح پیشه به نیت مرحومان علی فلاح پیشه، علی‌حاجی رمضانیان، حاجیه خاتون‌جان رمضانیان و فخرالملوک خادمی یک میلیون تومان، به احترام روح مادر مرحومه عصمت قنادزاده همسر اقای حاج سیداحمد صابری ۳۰۰ هزار تومان و حسین عسکری (کانون قلمچی) ۳۰۰ هزار تومان به نیت پدر و مادر.

۱۵- سیدابوالفضل آرمیون و الهه‌سادات آرمیون فرزند سیدکاظم تصمیم گرفتند موجودی قلک‌های خود را در حمایت از خرید دستگاه‌های مورد نیاز بخش اطفال بیمارستان انار اهدا کنند.

photo_2016-09-12_12-25-14

۱۶- علی باقری اظهار داشت به مناسبت عید قربان و به نیت پدر و مادرش، دستگاه لودر و کامیون‌های خود را به صورت رایگان، از امروز تا پایان کلیه عملیات‌های ساختمانی بیمارستان انار در هر وقت و زمان ممکن در اختیار بیمارستان قرار خواهد داد.

۱۷- حاجیه فاطمه عظیمی ساکن کرمان یک انگشتر طلا به نیت شهدای مدافع حرم

۱۸- آقای بخشی ساکن یزد اظهار داشت تاکنون ۲۳ بار به مشهد مشرف شده‌ام و می‌خواستم در این روزهای پایانی شهریور به اتفاق خانواده به مشهد بروم که از طریق سایت انارپرس متوجه شدم که بخش اطفال بیمارستان انار به دستگاه نیاز دارد لذا سه میلیون تومان هزینه سفرم را به این کار اختصاص دادم و ثوابش را به روح مقدس امام رضا (ع) تقدیم می‌کنم و فکر می‌کنم این کار از سفر مشهد برای من لازم‌تر است

۱۹- خیر گمنام از گلشن ۵۰۰ هزار تومان به نیت سلامتی سردار حاج قاسم سلیمانی، نرگس رشیدی یک ربع سکه بهار آزادی پاتختی عروسی‌شان، همچنین یکی از مغازه‌داران اناری که خواست نامش محفوظ بماند برای تشکر و شادباش به عموم همشهریان انار، گلشن و امین‌شهر و شکرانه حضور حماسی مردم شهرستان برای خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان گفت در روزی که از طریق سایت انارپرس اعلام خواهد شد به زودی در خیابان‌‌ها گل و بستنی توزیع خواهم کرد و ثواب آن را به روح شهدای شهرستان انار تقدیم می‌کنم، حسین مهرعلیزاده مدیرعامل کارخانه حریر اعلام کرد به مدت یک ماه محصولات سلولزی (دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، دستمال عطری و دستمال کودک) را به رایگان در اختیار مدیریت بیمارستان انار قرار خواهد داد.

۲۰- آقای ذوالفقاری و همسرش اعلام کردند چون فعلا امکان سفر حج واجب وجود ندارد لذا مبلغ پنج میلیون تومان از هزینه پذیرایی میوه و شیرینی و شام برگشت از حج واجب را به خرید دستگاه‌های بیمارستان هدیه می‌کنیم. شاید خدای کعبه از ما قبول کند. اگر این کار ما ثوابی داشه باشد به روح حاجیان شهید ایرانی در منا هدیه می‌کنیم.

۲۱- مبلغ یک میلیون تومان به نیت مرحومان سیدمحمدکاظم موسوی، سیدمحمود موسوی، سیدعلی میرافضیلی سریزدی، حسین آقا کاظمی، سید جلال کاظمی و بی بی زهرا کاظمی و یک سکه پارسیان هدیه یکی از نوآموزان مرکز قرآنی دارالجنه انار برای خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار اهدا شد.

۲۲- ۵۰۰ هزار تومان از سوی احمد قاسم‌زاده به نیت همسرش مرحومه فاطمه مرشدی و ۵۰۰ هزار تومان از سوی حاج عباس ناجی و همسرش حاجیه خانم حاج‌محمدی به نیت مرحومان والدین‌شان برای خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار واریز شد.

۲۳- پنج عضو یک خانواده اناری پنج عدد انگشتر خود را به نیت پنج تن آل عبا سلام الله علیهم بابت خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار اهدا کردند. اهداکنندگان از مردم خواستند برای خوشبختی دختران و پسران دم‌بخت دعا کنند.

photo_2016-09-12_19-57-05

۲۴- احمد میرزایی، رئیس شورای شهرستان انار یک ملیون تومان به نیت پدر و مادرشان.

۲۵- میرزاحسین علیزاده به نیت پدر و مادر و آقابزرگ مرحوم آقاسیدهاشم جعفری یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان،  معصومه طالبی به نیت مرحوم جواد طالبی ۳۰۰ هزار تومان برای خرید دستگاه‌های بخش اطفال بیمارستان انار واریز کردند.

۲۶- علیرضا توکلی صاحب صنایع چوب توکلی یک سرویس مبل به ارزش دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای استفاده همراه بیماران بستری در بیمارستان انار، حاجیه بی بی فاطمه هاشمی‌نژاد هزینه قربانی مرحوم حاج علی حسن‌خانی یک میلیون تومان، حسین طاهرنژاد کارمند بانک کشاورزی انار هزینه قربانی ۳۰۰ هزار تومان و حسین توکلی صاحب موبایل توکلی ۲۰۰ هزار تومان

۲۷-یک متخصص اناری که خواست نامش محفوظ بماند یک میلیون تومان.

۲۸- حاج حسین احمدی پدر شهید اصغر احمدی وجه قربانی پدر و مادر و به نیت شهید احمدی یک میلیون تومان، حاج غلامرضا نوری به نیت پسرش مرحوم علیرضا نوری ۵۰۰ هزار تومان، عباس صوراسرافیل به نیت مادرش مرحومه حاجیه طاهره خادم آستانه همسر اسدآقا صوراسرافیل ۲۰۰ هزار تومان، یک نیکوکار از امین‌شهر که خواست نامش فاش نشود یک میلیون تومان به نیت مرحوم پدر و برادر شهیدش یک میلیون تومان، حاج حسین صیادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار به نیت مرحوم پدرشان حاج علی صیادی ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدایی شهربانو حسن‌خانی فرزند حسین، مدیریت فروشگاه خاتم‌الانبیا امین‌شهر یک عدد انگشتر طلا و یک عدد سکه پارسیان.

۲۹- هزینه قربانی مرحوم شاهولی محمدی ۵۰۰ هزار تومان از سوی حسن محمدی.

۳۰- یک نیکوکار تهرانی که حاضر نشد نامش را بگوید یک میلیون تومان .

۳۱- حاجیه فاطمه پورشریفی به نیت مرحومه بی‌بی ربابه رضوی یک میلیون تومان.

۳۲- دکتر مرتضی موسی‌زاده سرپرست اورژانس بیمارستان انار ۵۰۰ هزار تومان به نیت شفای همه بیماران.

۳۳- حاج محمد محمدنیا دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به نیت پدر و مادرش، حاجیه فاطمه علیپور اسماعیلی به نیت مرحوم مریم سلطان اسماعیلی و شهید اسماعیلی‌نیا ۷۰۰ هزار تومان و فاطمه میرزایی اناری به یاد مرحوم عزیزالله کریمی ۵۰۰ هزار تومان.

۳۴- یک خیر اناری که خواست نامش محفوظ بماند سه میلیون تومان به نیت مرحوم پدرشان و اکبرخان میرزایی ۵۰۰ هزار تومان به نیت اموات‌شان

۳۵- حاج علی محمدی فرزند حسین به نیت پدر و مادر و مرحومه حاجیه عزت دهقان سه میلیون تومان.

۳۶- احمد باقری مدیر تالار ملائکه انار به نیت خیریه و قربانی مرحوم حاج باقر باقری یک میلیون تومان.

۳۷- حاج حسین مهدیزاده یک میلیون تومان به نیت مرحوم حاج محمدحسن مهدیزاده، حاج محمدعلی ذوالفقاری یک میلیون تومان به نیت مرحوم حاج علی‌اکبر محمد ذوالفقاری، حاج حمید انارکی محمدی از فرهیختگان اناری یک میلیون تومان به نیت مرحوم حاج محمد انارکی محمدی و شهیدان محمود و حسن انارکی محمدی.

۳۸- یک نیکوکاراناری حاضر نشد نامش را بگوید دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نیت مرحوم پدرشان.

۳۹- خانواده معلم شهید محمد رضایی‌پور مبلغ یک میلیون تومان به نیت این شهید بزرگوار به حساب خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان انار واریز کردند.

۴۰- نادعلی حسین‌کیا ۵۰۰ هزار تومان هزینه قربانی مرحوم حیدر حسنی‌کیا

۴۱- یک خیر اناری به نیت امواتشان ۵۰۰ هزار تومان، جوانی که خواست نامش محفوظ بماند ۳۰۰ هزار تومان، حاج احمد کارتی ۵۰۰ هزار تومان به نیت مرحومان حاج علی کارتی و حاجیه سکینه زارع نظری و فرزندشان حسین عاصمی، حسین هادی‌زاده ۲۰۰ هزار تومان، غلامحسین اصغری ۱۰۰ هزار تومان، مهدی قدیری ۱۰۰ هزار تومان، علی سهی هنرمند اناری ۲۰۰ هزار تومان.

۴۲- حسن رشیدی، هنرمند ۵۰۰ هزار تومان

۴۳- حاج حسین رشیدی از صفائیه به نیت فرزندش مرحوم علی رشیدی یک میلیون تومان

۴۴- یک نوعروس اناری که خواست نامش محفوظ بماند یک النگوی طلای خود را به کمپین حمایت از بیمارستان انار اهدا کرد.

این عروس اناری که چند روزی است ازدواج کرده، اظهار داشت:  روزی که برای آزمایش ازدواج به بیمارستان انار رفتیم به طور اتفاقی دیالیزی‌ها را دیدم و شاهد رنج و غصه آنان و همراهانشان بودم. در دلم گفتم خدایا اگر بدون هیچ مشکلی به همسرم که عاشقانه دوستش دارم رسیدم و ازدواج کردیم یک قطعه طلا بابت کمک به بیماران دیالیزی اهدا می‌کنم که امیدوارم خدا از من قبول کند.

کمپین حمایت از بیمارستان وظیفه خود می‌داند از این عروس اناری و همسر ایشان نهایت تشکر را داشته و برای تمامی عروس و دامادهای اناری آرزوی خوشبختی و شادکامی کند.

photo_2016-09-13_09-56-21

photo_2016-09-13_09-56-13

۴۵- حاج عباس خراسانی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه قربانی مرحوم حاج علی‌محمد خراسانی و حاجیه طلعت خادمی و خواهرش مرحومه ربابه خراسانی، رییس یک بانک ۳۰۰ هزارتومان به نیت سلامتی خانواده و دو فرزندش، رضا شفیعی از هنرمندان انار ۱۰۰هزار تومان و حاجیه خاتون حیرانی همسر مرحوم حبیب‌الله شمسی ۳۰۰ هزار تومان هزارتومان هزینه قربانی.

۴۶- عباس و حبیب میرکی ۵۰۰ هزار تومان به نیت مرحوم شیخ فضل‌الله میرکی و نوه‌اش ابوالفضل.

۴۷- در شب عید غدیر یکی از مربیان موسسه خیریه دارالجنه که خواست نامش محفوظ بماند دو عدد سکه پارسیان خود را به کمپین حمایت از بیمارستان اهدا کرد.

photo_2016-09-19_21-24-22

کمپین حمایت از بیمارستان در آستانه عید سعید غدیر ضمن تشکر از همه مردم و خیرین که در طرح خرید دستگاه‌های بیمارستان انار مشکار کردند، از تمام همشهریان استدعا دارد برای شفای بیماران خصوصا همشهریانی که در بیمارستان بستری هستند دعا کنند.

 

۴۸- حسین شیربیگی فرزند عباس ۵۰۰ هزار تومان هزینه قربانی برای پدر و مادر و پدر همسر و مادر همسر

۴۹- رضا منگلی دو میلیون تومان به نیت مرحوم حسین منگلی و زهرا خلیفه

۵۰- یک خیر از گلستان به نیت مرحومان «حاج غلامرضا ذوالفقاری، حاجیه فاطمه ناجی و علی‌حسین ذوالفقاری»، یک میلیون تومان

۵۱- حاج اکبر برهانی، ۲۰۰ هزار تومان به نیت پدر و مادر

پیام تشکر رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از همت عالی مردم انار

هوالشافی

قال الله العظیم: و ماتنفقوا من خیرا فان الله به علیم (و آنچه از مال دنیا انفاق کنید خدا از آن آگاه است).

بدین وسیله در آمیزه‌ای از سپاس و تکریم همت عالیه تمامی مردم شهرستان انار را در طرح عرفه و قربان می‌ستایم که با همتی شگرف و مثال‌زدنی مصداقی از مفهوم تعاون و همکاری اجتماعی را در خرید ملزومات اروژانسی و ضروری بیمارستانی به نمایش گذاشتند که بدون شک اجر آن با خدای سبحان و عظیم است. اینجانب آمرزش و شادی روح شهدا و اموات و درگذشتگان شرکت‌کنندگان در این طرح را از درگاه احدیت مسالت دارم.

والسلام

دکتر علی اسماعیلی ندیمی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان

ثبت دیدگاه