• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

با این ترکیب جادویی پیر نمی‌شوید

  • 29 آبان 1394 - 20:49
با این ترکیب جادویی پیر نمی‌شوید

پیر شدن یکی اصول طبیعی و ذاتی زندگی محسوب می‌شود که با سفید شدن مو و چروک انداختن پوست همراه است. اما یک ترکیب طبیعی وجود دارد که می‌تواند این رویه را کمی کندتر کند.

به گزارش فرادید*، پیری فرآیندی است که بر تمام سلول‌های بدن اثر می‌گذارد. یک سرطان شناس این ترکیب را پیشنهاد کرده و در واقع همین موضوع را نشانه رفته است. این ترکیب جادویی به شما کمک می‌کند تا جوان‌تر، سالم‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید.

این ترکیب همچنین در طب سنتی تبت به عنوان اکسیر شناخته می‌شود که به شما در برابر فرآیند پیری کمک می‌کند. علاوه بر این مسئله، ترکیب ضد پیری در درمان برخی از بیماری‌های فراگیر نیز می‌تواند نقش مهمی باشد.
۲۲۹۱۱_۳۱۳

مواد مورد نیاز و طرز تهیه
برای تهیه ترکیب ضد پیری نیاز به تدارکات خاصی ندارید و تمام مواد مورد نیاز موجود و ارزان هستند. طرز تهیه آن نیز کاملا آسان و سریع است. بنابراین، یک بار امتحان آن ضرر ندارد.

  • یک کیلوگرم عسل ارگانیک

  • ۱۰ حبه سیر

  • آب ۱۰ لیمو ترش تازه

در ابتدا، سیرها را خرد کرده و آن‌ها با عسل و آب لیمو مخلوط کنید. محصول به دست آمده را در یک پارچ شیشه‌ای تمیز ریخته و اجازه دهید تا بین هشت تا ۱۰ روز به همان حالت بماند.

پس از سپری شدن این مدت، می‌توانید از این اکسیر جادویی استفاده کنید. برای این کار کافی است یک قاشق چای‌خوری را به صورت ناشتا و یک قاشق چای‌خوری را نیز پیش از آخرین وعده‌ی غذایی‌تان مصرف کنید. البته می‌توانید این ترکیب را در مقیاس کوچکتر نیز تهیه نمایید.

منبع: sportonlinegroup
ترجمه: وبسایت فرادید

ثبت دیدگاه