• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

درمان ۹۹ درصد بیماری‌های خاص با خام گیاه‌خواری

  • 11 تیر 1395 - 12:18
درمان ۹۹ درصد بیماری‌های خاص با خام گیاه‌خواری

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران گفت: خام‌گیاه‌خواری در ۹۹ درصد بیماریهای خاص از جمله دیابت، سرطان لوپوس، میگرن و نازایی جواب مثبت داده است.

به گزارش ایسنا، مریم ببرحسینی در همایش تغذیه طبیعی راهی به سوی سلامتی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل افزود: گوشت‌های حیوانی خون را اسیدی می‌کند و منشاء بیشتر بیماریها محیط های اسیدی است بنابراین باید گوشت خواری به طور کلی تعطیل کرد و هیچ گوشتی را نخورد.

وی با بیان اینکه حرارت دادن ۹۰ درصد ویتامین‌ها را از بین می‌برد ، خاطرنشان کرد: افرادی که بیماری خاص دارند باید ۱۰۰ درصد خام گیاه خواری کنند ولی افراد نسبتا سالم باید به تدریج گیاه خواری کرده و بعد خام خواری را شروع کنند.

محمد ضعیفی زاده، معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این همایش این دانشگاه را یکی از قطب‌های گیاهان دارویی در کشور معرفی کرد و افزود: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و مزارع مربوطه در گام تحقیقات اهداف بلندی را دنبال و برای تجاری سازی فعالیت‌های خود تلاش می کند.

وی گفت: ۱۷ مرکز فن آوری در حال فعالیت هستند و آزمایشگاه های پیشرفته واحد در زمینه‌های مرتبط بستر مناسبی را برای این منظور فراهم کرده است.

وی تقارن برگزاری این همایش را با ماه مبارک رمضان امید بخش دانست و اضافه کرد: اسلام دین سلامتی و پرمهری است و اطاعت از این دستورات ما را به طرف سالم زیستن هدایت می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل هم گفت: خام گیاه خواری تنها یک مساله جسمی نیست بلکه مراجعه به طبیعت بر رفتار و بینش ما هم تاثیر می‌گذارد.

وی اضافه کرد: اگر اتکای ما به گیاهان باشد، هم با جسم و روح خود آشتی کرده‌ایم و هم با حیوانات مهربان‌تر خواهیم بود.

ثبت دیدگاه