• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مشاور هاشمی رفسنجانی سخنان سعید قاسمی را «هرزه‌پراکنی» و «وقیحانه» توصیف کرد

  • 07 بهمن 1395 - 20:23
مشاور هاشمی رفسنجانی سخنان سعید قاسمی را «هرزه‌پراکنی» و «وقیحانه» توصیف کرد

غلامعلی رجایی، مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سخنان سعید قاسمی را در خصوص چهره هاشمی، «هرزه‌پراکنی» و «وقیحانه» توصیف کرد. قاسمی چند روز قبل گفته بود که چهره هاشمی پس از فوت، به گونه‌ای تغییر کرده که حتی یک عکس از آن وجود ندارد.

رجایی در این خصوص در کانال تلگرامش نوشت:سعید قاسمی اخیرا در دروغی وقیحانه پا را از دایره دین و انصاف بیرون نهاده و در یک هرزه پراکنی از تغییر صورت هاشمی پس از مرگ  سخن گفته است.

من این را با اکراه و فقط برای درج در تاریخ  و برای اینکه دروغی را تکذیب کرده باشم می نویسم و خدا را هم بر درستی سخن خویش گواه می گیرم که آن شب تلخ در موقع غسل هاشمی بزرگ و مظلوم با تنی محدود از جمله دو نوه امام ،سید حسن آقا و آقا سید یاسر و دو فرزند ایشان مهدی و یاسر و چند نفر از بچه های جماران که متکفل غسل بودند حضور داشتم.

خدای شاهد است که با ۶۰ سال عمری که از خداگرفته ام و چهره بعضی انسانها را پس ازمرگ چه شهید و چه غیرشهید کم ندیده ام چهره ای را کمتر به نورانیت وآرامشی را کمتر همانند آرامش هاشمی  در بسترمرگ دیده ام.هاشمی عزیز چنان آرام بود که انگارخسته از بی خوابی  یی به درازای دهها سال، به خوابی عمیق فرورفته است ومن که  ساعت ده صبح همان روزشاهد سخن گفتن  توام با لبخند او با خود بودم، باورم نمی شد این همان هاشمی  سرحال و شادمان آن روزصبح است که اکنون بی جان برتخت کهنه ای افتاده وتسلیم محضرحق است، گریان به چشمان بسته اش می نگریستم  و دردل نجوا می کردم که انشالله الآن چشمان نافذش را بازمی کند وبرمی خیزد. آرزویی محال.

حین غسل، چندبار وسوسه شدم با موبایل  از پیکر بی جان وآرام درمحضرحق هاشمی فیلم وعکس بگیرم اما از وی وفرزندان غمزده و بهت زده زده  ومبهوت چهره نورانی پدرحیا کردم وکاش می گرفتم تا راه را بر این هرزه گوییهای سعید قاسمی بسته باشم.

درمصاحبه ام که دو روز پس از ارتحال هاشمی عزیز با روزنامه شرق انجام شد گفتم ابعاد مظلومیت هاشمی با شهید مظلوم بهشتی قابل مقایسه نیست .یکی اش اینکه آن مظلوم اول، حداکثر دوتا سه سال ازدست دوست وغیردوست جفا  دید و بلای مظلومیت کشید واین مظلوم دوم،بیش از سی وچند سال مظلومیت  دید. دیگراینکه  پس ازشهادت  مظلوم اول، دامنه تخریبهای علیه او تقریبا فرونشست ولی پس ازارتحال این مظلوم دوم تخریبها ادامه داشته ودارد .

ثبت دیدگاه