• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

دستگیری یک کارمند به اتهام “توهین به مدیران”

  • 19 اسفند 1399 - 10:36
دستگیری یک کارمند به اتهام “توهین به مدیران”

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: عامل هتاکی و نشر اکاذیب علیه مدیران اداری در فضای مجازی که کارمند یکی از ادارات شهرستان‌های تابعه استان بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی در این باره گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا با موضوع هتاکی و انتشار اکاذیب علیه مدیران اداری یکی از شهرستان های تابعه استان فارس، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با ایجاد صفحاتی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به هتاکی و نشر اکاذیب برای شاکیان این پرونده کرده است که با تلاش مأموران سایبری، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: متهم که کارمند یکی از اداره های آن شهرستان بود به بهانه اختلافاتی که با مدیران داشته است، اقدام به نشر اکاذیب و هتاکی علیه آن ها کرده بود.

سلیمانی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به هتاکی و انتشار اکاذیب علیه شهروندان و یا نهادهای دولتی می‌کنند، اضافه کرد: نشر اکاذیب و توهین و افترا در فضای مجازی برابر قانون جرم است و با خاطیان برابر قانون برخورد می‌شود.

در   مطلب دریافتی به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

وی از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه جرایم سایبری موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

ثبت دیدگاه