• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

انتشار کتاب تدارکاتچی در شیراز

  • 14 خرداد 1400 - 10:14
انتشار کتاب تدارکاتچی در شیراز

در آستانه انتخابات خرداد ۱۴۰۰، کتاب داستان تدارکاتچی با موضوع سیاسی در شیراز منتشر شد.
موضوع این کتاب مناسب با حال و هوای این روز‌های انتخاباتی و در مورد یک فرد سیاسی نامزد شده برای انتخابات ریاست جمهوری است که در جریان تبلیغات انتخاباتی خود کاملا غافلگیرانه با مرگ خود روبه رو می‌شود.
شخصیت اصلی داستان روح خود را تسلیم مرگ نمی‌کند و سعی می‌کند با جسمی که در حال تجزیه شدن است به جبران اشتباهات چند ساله خود در سیاست بپردازد، بازی‌های سیاسی را برهم بزند و تعریفی جدید از سیاست و مملکت‌داری ارائه دهد.
عبدالرضا کمال نادیان، نویسنده این کتاب با بیان این که داستان کتاب تدارکاتچی به شیوه‌ای جذاب نوشته شده است که خواننده را درگیر می‌کند افزود: مخاطب آن برخی افراد دست اندرکار سیاست هستند که داستان کتاب می‌تواند تلنگری به آن‌ها باشد. همچنین مردم دیگر مخاطب اصلی این کتاب هستند تا تفکر کنند و با توجه به تاثیرگذاری چند بُعدی هر برنامه، صحیح انتخاب کنند.
نادیان درباره ایده کتاب گفت: زمانی‌که مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را نگاه می‌کردم، فکر و تخیلم را به کار بردم که اگر یک نفر قرار باشد از جنس مردم در این مناظرات شرکت کند و بخواهد از توده و ایران حرف بزند، این کشمکش‌ها به چه صورتی در می‌آیند و بحث‌ها به کجا می‌رسد و این شد که تدارکاتچی را نوشتم.
کتاب تدارکاتچی توسط انتشارات یمام به چاپ کرده است.

ثبت دیدگاه