• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

مردم ثابت می‌کنند تنها راه علاج کشور حضور در انتخابات است

  • 26 خرداد 1400 - 16:25
مردم ثابت می‌کنند تنها راه علاج کشور حضور در انتخابات است

ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس گفت: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نشان خواهند داد که مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح که بتواند سرچشمه‌های فساد را خشکانده و بدون محابا و ملاحظه کاری با فساد مقابله کند، تنها راه علاج مشکلات کشور است.

حجت‌الاسلام رضایی در جشن دهه کرامت و همایش رای اولی‌ها در باغ عفیف آباد شیراز گفت: سال‌هاست که دشمنان به حضور مردم پای صندوق‌های رای، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها که به نحوی مردم می‌خواهند از آن طریق پشتیبانی خود را از نظام نشان دهند چشم طمع دوخته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و عقیدتی آجا در فارس، رضایی افزود: سالهاست که دشمنان ما به آن زمان و آن مکانی که حضور مردم پای صندوق‌های رای، حضور در راهپیمایی ها، مناسبت‌ها و مراسماتی که به نحوی مردم می‌خواهند از آن طریق پشتیبانی خود را از نظام نشان دهند چشم طمع دوخته‌اند و برای کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم همواره برنامه ریزی و تلاش می‌کنند، اما هر بارشکست مفتضحانه تری از این ملت خورده‌اند.

ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ما و خصوصا جوانان رای اولی قطعاً در انتخابات مهم امسال ثابت خواهند کرد که دست از آرمان‌های مقدس این نظام نکشیده و با غیرت و تعصب پای خاک و دین و مقدسات خود می‌ایستند.

امیر سرتیپ دوم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس نیز در حاشیه این همایش خاطرنشان کرد: هر کس که به آینده و پیشرفت کشورش اهمیت می‌دهد باید در انتخابات حساس امسال شرکت کند.

رضایی افزود: همرزمان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران بهمراه خانواده‌های محترمشان دوشادوش سایر اقشار مردم حضور بسیار پررنگ و گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت.

ثبت دیدگاه