• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

استاندار فارس: کمک به دولت برای عبور از مشکلات را وظیفه می‌دانیم

  • 08 شهریور 1400 - 14:36
استاندار فارس: کمک به دولت برای عبور از مشکلات را وظیفه می‌دانیم

استاندار فارس، ضمن آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم در اجرای برنامه‌ها و اهداف پیش رو گفت: همه ما به عنوان سربازان نظام کمک به دولت جدید را در برای حل مشکلات مردم و پیشرفت و توسعه کشور وظیفه خود می‌دانیم.

عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در ششمین روز از هفته دولت در آیین افتتاح ۱۰ پروژه‌ دانشگاه شیراز افزود: هر محدوده جغرافیایی به داشته‌های خود می بالد و استان فارس هم داشته‌های زیادی دارد که یکی از این ظرفیت‌ها دانشگاه شیراز است که در قله داشته‌های علمی استان قرار دارد.
وی ادامه داد: کمتر جایی است که اسمی از شیراز و فارس برده شود و دانشگاه شیراز معرف آن نباشد و کمتر برنامه توسعه‌ای است که مطرح شود و ربطی به دانشگاه شیراز نداشته باشد.
او اظهار داشت: این جایگاه ماندگار دانشگاه شیراز متاثر از تلاش بی وقفه گذشتگان و کوشش‌هایی است که امروز می‌شود و امیدواریم آیندگان نیز این ارزش را همچنان بالنده نگه دارند.
در این آیین پژوهشکده انرژی، ورودی سوم دانشگاه شیراز، یادمان شهدای گمنام، طرح جداسازی آب آشامیدنی از فضای سبز، پیش دبستانی دانشگاه شیراز، طرح بازسازی خوابگاه مفتح، آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی، آبیاری تحت فشار دانشکده کشاورزی، نمازخانه دانشکده مهندسی و آزمایشگاه سلول‌های خورشیدی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز افتتاح شد.
همچنین با حضور استاندار فارس از چندین پروژه دیگر در شیراز شامل پروژه‌های نوسازی مدارس، تقویت فشار آب منطقه سلطان آباد و واحد اقامتی و گردشگری بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی نیز در شیراز به زمین زده شد.

ثبت دیدگاه