• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سخنرانی استاندار کرمان در مقر جبهه پایداری / یک فعال سیاسی: از استاندار کرمان تعجب می‌کنم

  • 29 تیر 1393 - 0:07
سخنرانی استاندار کرمان در مقر جبهه پایداری / یک فعال سیاسی: از استاندار کرمان تعجب می‌کنم

دو روز پس از انتصاب رئیس شورای اصولگرایان کرمان به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت، خبرها حکایت از سخنرانی استاندار کرمان در مقر اصلی جبهه پایداری در کرمان در روز ۲۱ ماه رمضان دارد.

به گزارش ایسنا، «انصاف‌نیوز» با انتشار این خبر نوشت: علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان که اخیرا حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور را به سمت مشاور فرهنگی خود انتخاب کرده است، روز ۲۱ ماه مبارک رمضان در مسجد قائم کرمان مقر اصلی جبهه پایداری سخنرانی خواهد کرد.

مسجد قائم مقر اصلی هیات شهدای بیت‌الله الحرام است که سال ۷۰ توسط مجید دوستعلی تاسیس شد. دوستعلی انتخابات سال ۸۴ رئیس ستاد احمدی‌نژاد بود و حدود یک‌ سال پس از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد، به عنوان دبیر هیات دولت منصوب شد.

مجید دوستعلی چندی بعد در حالی که محمود احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک به سر می‌برد از سمت خود عزل شد.

وی پس از چندی به عنوان قائم مقام وزیر کار منصوب شد.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری پای ثابت سخنرانی‌های سال‌های گذشته هیات شهدای بیت‌الله الحرام بوده است.

بسیاری از فعالان سیاسی در کرمان هیات بیت‌الله را شاخه فرهنگی مذهبی جبهه پایداری در کرمان می‌دانند.

در همین حال یک فعال سیاسی که نخواست نامش فاش شود گفت: از استاندار با درایت کرمان تعجب می‌کنم در حالی که جبهه پایداری تمام‌قد برای زمین زدن دولت تلاش می‌کند ایشان قصد سخنرانی در پایگاه اصلی این جریان افراطی را دارند.

وی افزود: جناب آقای رزم‌حسینی البته با صداقت اعلام کرده‌اند که سابقه فعالیت سیاسی ندارند اما لازم بود ایشان درباره پایگاهی که در آن قصد سخنرانی دارند تحقیق می‌کردند و از اطرافیان خود کمک می‌گرفتند.

این فعال سیاسی گفت: البته مسجد خانه خداست و متعلق به هیچ جریانی نیست اما این مسجد به عنوان پایگاه یک جریان خاص شناخته می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که «استاندار کرمان با اشتباهات فاحش خود، جامعه حامی دولت را دچار یاس و سرخوردگی نکند.»

ثبت دیدگاه