• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

رئیس‌جمهور: سه‌شنبه آینده‌برنامه‌های اقتصادی دولت اعلام می‌شود

  • 16 مرداد 1393 - 0:04
رئیس‌جمهور: سه‌شنبه آینده‌برنامه‌های اقتصادی دولت اعلام می‌شود

رئیس جمهور اظهار کرد: این دولت اجازه نمی دهد که دستگاهی با دستگاه دیگر در حال جنگ و مرافع باشد و من هم خودم مراقبت می کنم که تعامل بین دستگاه ها برقرار شود.

 به گزارش خبرگزاری ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین روحانی بعد از ظهر امروز در جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در تمام ماه رمضان تقریباً ‌تمامی جلسات اقتصادی برای بحث خروج از رکود بوده است و البته نظر شخصی من این است که ما از رکود یا خارج شدیم یا این‌که در حال خروج هستیم گرچه تا رونق فاصله داریم، بنابراین باید مسیر خروج از رکود تا رونق را طی کنیم و این کار جز با حضور فعال بخش خصوصی امکان پذیر نیست و اگر این بخش در این راستا کنار دولت باشد می توانیم موفق باشیم.

 وی در این باره با بیان این‌که به زودی لایحه ای را به مجلس برای حل این مشکلات تقدیم می کنیم، افزود: این لایحه آماده است و مصوبات دولت در این راستا نیز ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد ضمن این‌که روز سه شنبه در تهران جلسه ای خواهیم داشت که در آن این تصمیمات مورد توجه قرار می‌گیرد.

 وی در ادامه با بیان این‌که ما تا کنون طبق برنامه در مسیر سیاست های خارجی و داخلی قدم برداشته‌ایم، خاطر نشان کرد: شرایط ما شرایطی است که طی آن همانطور که از رکود خارج شده‌ایم، می توانیم از تحریم هم خارج شویم و به نظر من در حال خروج از تحریم هستیم.

 وی افزود: همه تخم مرغ های ما در سیاست خارجی و رونق اقتصادی در یک سبد نیست، یکی از آنها ۱+۵ است. دو سه سبد داریم که ۱+۵ یکی از آنهاست.

 رییس جمهوردر ادامه با تأکید بر این که اقتصاد نمی تواند از سیاست خارجی جدا باشد، اظهار کرد‌: در سال‌های پیش گاهی دو وزارتخانه ماه‌ها می جنگیدند و آثار کارها را خنثی می کردند، اما این دولت هم تجربه لازم را دارد و هم اینکه اجازه نمی دهد که دستگاهی با دستگاه دیگر در حال جنگ و مرافع باشد و من هم خودم مراقبت می کنم که این تعامل انجام شود.

ثبت دیدگاه