• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تهران آمریکایی ترین شهری که تاکنون دیده ام

  • 29 مرداد 1393 - 0:01
تهران آمریکایی ترین شهری که تاکنون دیده ام

ایرنا – آنتونی بوردین مجری معروف شبکه خبری سی ان ان تجربه سفر خود به ایران را اینگونه خلاصه کرده است: تهران آمریکایی ترین شهری که دیده ام.

بوردین مجری برنامه بخش های ناشناخته که اوایل سال جاری به ایران سفر کرده بود، ایرانیان را مهمان دوست، غذاهای ایرانی را لذیذ و رفتار مسئولان در جمهوری اسلامی را را دوستانه توصیف کرده است.

امی برنده دو سال پیاپی جایزه معتبر امی در بخش هنرهای خلاقانه در جریان یک برنامه کاری در آمریکا، خاطره سفر خود به ایران را که تابستان جاری انجام داده بود، اینگونه توصیف کرده است: مردمی بسیار زیاد مهربان و مهمان دوست میزبان بودند. من شگفت زده شده بودم، زیرا تهران آمریکایی ترین شهری است که تا کنون دیده ام. از تفاوت بین ایران سیاسی که با خبرها می شنویم و ایران واقعی که ایرانی ها هر روز در آن زندگی می کنند، خشنودم.

بوردین به این پرسش که کدام کشور شگفت انگیزتر بود، فوری پاسخ داد: ایران.

روزنامه هافینگتون پست نیز در این زمینه نوشته است: ایران من را شگفت زده کرد، چون مردم آن کشور چنین برخورد می کردند: آمریکایی هستی؟ خوش آمدی، می خواهیم با شما آشنا شویم.

در رستورانی در شهر تهران، که روی هر میز پرچم کشورهای مختلف را گذشته بودند، از من معذرت خواهی کردند و گفتند ببخشید، همه پرچم های آمریکای ما سوخته اند.

ثبت دیدگاه