• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

لغو امتیازاستخدام و تدریس بورسیه شده های متخلف/ باید هزینه پرداخت کنند

  • 05 شهریور 1393 - 0:02
لغو امتیازاستخدام و تدریس بورسیه شده های متخلف/ باید هزینه پرداخت کنند

وزیر دادگستری با اعلام لغو امتیازات تخلف بورسیه شده ها در دولت قبل، گفت: دولت نه تنها در پیگیری جرایم بزرگ، بلکه در جرایم کوچک نیز تلاش جدی دارد.

  به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه اجازه ندادن بروز تخلف و فساد، گام بزرگی بود که در دولت تعقیب کرده ایم، افزود: دولت دقت کافی دارد که در خانواده خود تخلف، فساد و جرم را به حداقل برساند و اجازه ورود آنها را به دولت ندهد.

 وی ادامه داد: حرکت دیگر دولت، پیگیری پرونده های سابق فساد و بازگرداندن حقوق مردم است.

  ** متخلفین در کسب بورسیه می توانند ادامه تحصیل دهند

 پورمحمدی به اعطای بورسیه از سوی وزارت علوم در دولت قبل گفت: در پرونده تخلفی که در وزارت علوم برای اعطای بورسیه انجام شد، دولت کمیته ای تشکیل داد تا اولا مواردی که تخلف نشده از حمایت لازم برخوردار باشند و بعد از آن به پرونده هایی که تخلف شده رسیدگی کند.

 پورمحمدی ادامه داد: آنهایی که در این پرونده با تخلف بورسیه گرفتند می توانند ادامه تحصیل دهند اما مانند یک دانشگاه خصوصی هزینه تحصیلی را باید خود پرداخت کنند و از امتیازاتی که نصیب شان شده مانند استخدام و تدریس، سلب شده اند.

 وزیر دادگستری تاکید کرد: اگر تخلفی از سوی مسوولان و عاملان ذیربط اتفاق افتاده باشد، قابل تعقیب است و به این مورد رسیدگی می شود چون پای حقوق جوانان در میان است و دولت با ملاحظه کامل به این موضوع رسیدگی می کند

ثبت دیدگاه