• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

هاشمی رفسنجانی: افراطیون از صبوری مردم سوء استفاده می‌کنند

  • 10 مهر 1393 - 0:05
هاشمی رفسنجانی: افراطیون از صبوری مردم سوء استفاده می‌کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخابات سال ۹۲ را حاصل حضور هوشمندانه مردم دانست و اظهار کرد: همه ابزارهای تبلیغاتی در اختیار یک جناح خاص بود، اما مردم نجیبانه به میدان آمدند و اعتدال را انتخاب کردند.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از فرهیختگان، فرهنگیان و دانشگاهیان استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد،در پاسخ به مطالبات حاضران که خواستار توجه بیشتر دولت به وعده‌های انتخاباتی خویش بودند، گفت: دولت به همه شعارها پایبند است، اما مجموعه شرایط را ببینید که چگونه یک اقلیت محدود در مقابل همه اقدامات مثبت حتی انتصابات بر حق دولت هیاهو می‌کنند.

افزود: کسانی که همه اقدامات دولت سابق را با همه رسوایی‌ها و فسادها، تقدیس می‌کردند، امروز در مقابل هر برنامه دولت فریاد وا اسلاما سر می‌دهند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به عصبانیت افراطیون و تندروها از مردم ایران، تصریح کرد: از صبوری مردم سوء استفاده می‌کنند و انتقام مردم را از دولت منتخب آنها می‌گیرند.

وی همچنین با اشاره به شرایط کشور در دولت سابق، اظهار کرد: با همان روحیه‌ای که قطعنامه‌های بین‌المللی را کاغذ پاره می‌خواندند، قوانین و مصوبات داخلی را زیر پا می‌گذاشتند که آمار رسمی تخلفات آنان تأسف برانگیز است.

ثبت دیدگاه