• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

منتجب‌نیا: از خدا می‌خواهیم عیدی ما را آزادی زندانیان سیاسی قرار دهد

  • 22 مهر 1393 - 0:04
منتجب‌نیا: از خدا می‌خواهیم عیدی ما را آزادی زندانیان سیاسی قرار دهد

پیام غدیر به جز پیام امامت و ولایت، در بطن خود پیام وحدت، رأفت و اخوت را دارد که باید این پیام‌ها را بگیریم و به آنها عمل کنیم./مسلمان باید کاری بکند تا مردم را نسبت دین خوشبین سازد نه جوانان را فراری بدهد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: از خداوند می‌خواهیم که عیدی ما را آزادی عزیزان و زندانیان سیاسی بی‌گناهی که در حبس و حصر هستند قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا در همایش «امتداد اعتماد» گفت: از خدا می‌خواهم به برکت امروز همانطور که امامت و خلافت را بلافصل امیرالمومنین(ع) قرار داد و دین به درجه اکمل رسید، عیدی ما را هم آزادی عزیزان در حبس و زندانیان سیاسی بی‌گناهی که سال‌ها از حقوق اجتماعی محروم شده‌اند، قرار دهد.

وی یادآور شد: این سه عزیز هر جایی که ما می‌رویم درباره آنها صحبت می‌کنند. سرور بزرگوارم دبیرکل حزب اعتماد ملی آقای کروبی، برادر عزیز و دلسوزم نخست‌وزیر امام و جنگ و شخصیتی که در بدترین شرایط به بهترین وجه کشور را اداره کرد آقای موسوی و یا به زن شجاع و همسر بزرگوار ایشان که همه سختی ها و ناملایمات را در این سال‌ها تحمل کرده‌اند به حق علی(ع) مقدمات رفع حصر آنان را فراهم بیاورد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: ما همیشه روز عید غدیر را به روز ولایت و امامت می‌شناسیم و درباره امامت و ولایت که به حق است صحبت می‌کنیم اما غدیر پیام‌های متعددی برای ما دارد که نباید آنها را در این شرایط فراموش کنیم.

منتجب‌نیا با بیان اینکه وحدت را از پیام‌های عید غدیر دانست که نباید آن را فراموش کنیم و تصریح کرد: وحدت و انسجام یک امت و یک ملت اسلامی که دارای سلایق گوناگون و عقاید مختلف هستند، موضوعی است که ما باید روی آن پافشاری کنیم.

ثبت دیدگاه