• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

آماده برداشتن گام دوم در انتخابات مجلس باشیم

  • 16 آذر 1393 - 0:04
آماده برداشتن گام دوم در انتخابات مجلس باشیم

عضو حزب کارگزاران سازنندگی گفت:تنها با یک انتخابات ۹۲ کشور اصلاح نمی‌شود، باید واقع‌بین بود، اکنون باید آماده برای برداشتن گام دوم و انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم
به گزارش ایلنا از زاهدان، حسین مرعشی در گردهمایی اصلاح‌طلبان استان سیستان و بلوچستان در مورد وضعیت و اداره کشور گفت: نابودی کشور یک شبه در دولت احمدی‌نژاد اتفاق نیفتاده، بلکه هشت سال سیاست‌های اشتباه این بلاها را به وجود آورده است، ایشان همه شهرهای کشور رفت و گفت انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه‌دان‌تان پاره شود. هیچ دولتی که اهل تعامل با دنیا باشد این کارها را نمی‌کرد. این خرابی‌ها یک دفعه اتفاق نیفتاد بلکه به تدریج بوده است، بهبود این وضعیت و اداره کشور نیز زمان می‌خواهد و یک شبه‌ممکن نیست.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب کشته شدن انگیزه‌ها و ناامید کردن کارشناسان را یکی از محصولات اداره اشتباه کشور در هشت سال گذشته برشمرد و بیان کرد: اکنون دولت به شدت به دنبال اصلاح است،  تنها با یک انتخابات ۹۲ کشور اصلاح نمی‌شود، باید واقع‌بین بود، اکنون باید آماده برای برداشتن گام دوم و انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم، اکنون کسی حق ندارد مایوس شود، پیروزی در انتخابات گذشته به معنی این نبوده که بعد از آن غنائم توزیع شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش مهمترین سیاست اختصاصی اصلاح‌طلبان در استان سیستان و بلوچستان را متناسب با نیازهای منطقه حساس خاورمیانه و جهان اسلام، تبعیض‌زدایی و تلاش برای وحدت واقعی بین اهل سنت و اهل تشیع خواند.

ثبت دیدگاه