• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی

  • 04 اسفند 1393 - 0:01
تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام های جداگانه ای به حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی و سید محمد خاتمی درگذشت سید صادق طباطبایی و ام الشهید فاطمه خاتمی را تسلیت گفت.

 به گزارش ایرنا در پیام شمخانی به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی آمده است: درگذشت غم انگیز مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی که از یاران صدیق انقلاب و امام(ره) بود را به جناب عالی و والده گرامی و اخوان بزرگوار و سایر بازماندگان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت مسئلت می نمایم.

دکتر صادق طباطبایی خواهرزاده امام موسی صدر و برادر همسر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، روز گذشته به علت سرطان ریه در کشور آلمان دار فانی را وداع گفت.

آیین تشییع پیکر مرحوم طباطبایی پس از انتقال از آلمان به ایران، صبح پنجشنبه در حسینیه جماران برگزار و پس از آن، برای تدفین به حرم مطهر امام(ره) منتقل و در کنار مادر مرحومه اش به خاک سپرده می شود.

همچنین دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام دیگری خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدخاتمی آورده است: مصیبت درگذشت، همشیره محترمه، ام الشهید خانم فاطمه خاتمی را به جنابعالی، مادر بزرگوار و دیگر بازماندگان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای بستگان آن مرحومه صبر و اجر مسئلت دارم.

شمخانی در این پیام افزوده است: خداوند آن مرحومه را با فرزند شهیدش و اولیاءالله محشور فرماید.

ثبت دیدگاه