• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امام جمعه کرمان حمله به علی مطهری را محکوم کرد

  • 24 اسفند 1393 - 0:03
امام جمعه کرمان حمله به علی مطهری را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تقبیح حمله به علی مطهری در شیراز و ممانعت از سخنرانی هادی خامنه ای در کرمان، گفت: سلب آزادی مردم گناهی بیّن است مگر این که فرد مفسدی بخواهد در شهر بلوا درست و آشوب کند.

 به گزارش ایرنا، آیت الله سیدیحیی جعفری روز شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: ما در مملکت اطلاعات، نیروی انتظامی و بزرگتر داریم و اگر گروهی که اسم شان اصلاح طلب است و آمده اند در کرمان می خواهند سخنرانی کنند، آیا من حق دارم بیایم سخنرانی را بر هم بزنم؟ نه.

وی اظهار کرد: اگر قرار باشد سخنرانی انجام نشود، اطلاعات و نیروی انتظامی باید این کار را بکند و الا سنگ روی سنگ بند نمی شود.

امام جمعه کرمان افزود: چندی قبل گفتند حجت الاسلام سیدهادی خامنه ای برای سخنرانی به دانشگاه آزاد کرمان می آید. من با رییس دانشگاه تماس گرفتم و پرسیدم شما دعوت کردید گفت نه، انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر و آزاد دعوت کننده بوده اند و بعد این جلسه را بر هم زدند و نگذاشتند صحبت کند و اخیرا هم پسر شهید مطهری به شیراز رفته که وی را در فرودگاه زده اند البته شنیده ام او را از فرودگاهبرگرداندند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: من عمری در این کارها بوده ام؛ به کلام الله این گونه کارها به ضرر دین و مملکت است و آیندگان نتیجه اش را خواهند دید.

آیت الله جعفری تاکید کرد: باید بفهمیم که اداره مملکت با یک گروه و یک حزب خیلی مطلوب نیست باید همه گروه ها و احزاب طبق شرایط شرکت کنند و هر کس از فیلتر شورای نگهبان رد شد، باید وی را قبول کنیم و این قانون مملکت است.

امام جمعه کرمان گفت: «این گروهی که پسر مطهری را کتک یا سخنرانی سید هادی خامنه ای را بر هم زدند، همان هایی هستند که سخنرانی های لاریجانی و ناطق نوری را در شب احیا به هم زدند.»

وی افزود: «چرا کاری می کنید که دشمن و بی بی سی ها بگویند در ایران آزادی نیست و البته آنها به عمل همین گروه ها تمسک می کنند.»

آیت الله جعفری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند همه بدانند که من با این کارها مخالف هستم.

ثبت دیدگاه