• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

روحانی: هیچکس نعمت پدر و مادر را درک نمی‌کند، مگر روزی که آنها را از دست بدهد

  • 03 فروردین 1394 - 0:02
روحانی: هیچکس نعمت پدر و مادر را درک نمی‌کند، مگر روزی که آنها را از دست بدهد

رئیس‌جمهور گفت: جوانان باید همواره قدر پدران و مادران خود را بدانند و در خدمت به آنها بکوشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از برگزاری مراسم تدفین والده خود در گلزار شهدای سرخه، در سخنان کوتاهی اظهار کرد: از همه مردم استان سمنان و سایر هموطنانی که در این مراسم حضور یافتند، تشکر می‌کنم و از طرف خود و خانواده آن مرحوم کمال قدردانی را از مردم کشورمان دارم.

وی ادامه داد: از همه مردم شریفی که در مراسم تشییع پیکر، قرائت نماز و تدفین والده اینجانب شرکت کردند، کمال سپاس و قدردانی را دارم؛ همچنین باید از نماینده ولی‌ فقیه در استان سمنان، مدیران و مردم شهرستان‌ها قدردانی ویژه کنم.

رئیس‌جمهور همچنین با قدردانی از نمایندگان مجلس، وزرا، معاونان و مسئولانی که در مراسم تدفین والده‌اش شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: یک توصیه به جوانان دارم و آن این است که قدردان پدر و مادر خود باشند و بدانند هیچکس نعمت پدر و مادر را درک نمی‌کند، مگر روزی که آنها را از دست بدهد.

روحانی با اشاره به اینکه جای خالی مادر و پدر هیچ وقت در دل انسان پر نمی‌شود و جوانان باید قدردان والدین خود باشند، تصریح کرد: امروز مردم خوب کشورمان به نام حضرت فاطمه(س) در مسیر خاندان رسالت و نبوت حرکت می‌کنند، امیدواریم بتوانیم راه هدایت را با تمسک به سیره اهل بیت(ع) پیدا کنیم.

مادر رییس‌جمهور درگذشت

وی از خداوند متعال خواستار تعالی مقام همه شهدا و اموات شد و اضافه کرد: والده بنده تمام عمرش را برای اعتلای انقلاب و اسلام گذاشت و در راه خدمت به نظام بسیار تلاش کرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مرحوم پیوندی همواره آخرین اخبار و مسائل کشور را دنبال می‌کرد، عنوان کرد: والده بنده از عشق به ائمه اطهار و اهل بیت(ع) آکنده بود، امیدواریم خداوند متعال وی را میهمان سفره فاطمه زهرا(س) گرداند.

 

86131_490

ثبت دیدگاه