• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

پیام تسلیت روحانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب

  • 03 فروردین 1394 - 0:01
پیام تسلیت روحانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب

رییس جمهوری در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم «سیده فاطمه حسینی خامنه ای» را به معظم له، خاندان معزز و عموم بازماندگان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت همشیره مومنه و مکرمه مرحومه حاجیه خانم «سیده فاطمه حسینی خامنه ای» موجب تاثر و تالم گردید.

در پیام رییس جمهوری آمده است: این ضایعه را به حضرتعالی، خاندان معزز و عموم بازماندگان تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال، رحمت واسعه و حشر آن بانوی پرهیزگار با جدّه بزرگوار سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، صبر و اجر برای همه مصیبت دیدگان و سلامتی و توفیق روز افزون برای حضرتعالی مسالت می نمایم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیامی درگذشت خواهر مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در متن این پیام آمده است:

«انالله و اناالیه راجعون» حضرت آیت الله خامنه ای رهبری معظم انقلاب اسلامی در گذشت خواهر بزرگوارتان سرکار خانم مرحومه سیده فاطمه حسینی خامنه ای، آن هم در ایام جانسوز فاطمیه باعث تالم و تاثر گردید.

با آرزوی علو درجات و شفاعت جده سادات، حضرت فاطمه (س) و طلب صبر و اجر برای بازماندگان به ویژه فرزندان آن مرحومه، این مصیبت را صمیمانه به حضرتعالی و خانواده و خاندان تسلیت و تعزیت می گویم.

بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای خواهر گرامی آیت الله العظمی خامنه ای، شبِ گذشته در یکی از بیمارستان های تهران در سن ۸۹ سالگی درگذشت.

ثبت دیدگاه