• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

تشریح وضعیت عمومی مادر رئیس دولت اصلاحات/ تکذیب شایعه درگذشت

  • 03 فروردین 1394 - 0:04
تشریح وضعیت عمومی مادر رئیس دولت اصلاحات/ تکذیب شایعه درگذشت

نوه آیت الله سید روح الله خاتمی به تشریح وضعیت عمومی سکینه ضیایی مادر رئیس دولت اصلاحات پرداخت.

مریم خلیلی اردکانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خانم سکینه ضیایی، همسر آیت الله سید روح الله خاتمی صبح روز اول فروردین دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: این در حالی است که نصف مغز خونریزی کرده و در حال حاضر نیمی از بدن وی فلج است. در حال حاضر ایشان را به بیمارستان سید الشهدای یزد منتقل کردند.

خلیلی ادامه داد: پزشکان معتقدند که تا ۷۲ ساعت باید صبر کنند تا تاثیرات سکته مغزی بتوانند برآورد کنند. در حال حاضر سطح هوشیاری خیلی بالا نیست، ولی امیدواریم که این قضیه ختم به خیر شود.

تکذیب شایعه درگذشت

علیرضا تابش نوه آیت الله فقید سیدروح الله خاتمی گفت : اقدام غیرحرفه ای و انتشار شایعه درگذشت خانم سکینه ضیایی در برخی پایگاههای خبری و شبکه های اجتماعی موجب نگرانی دوستان، آشنایان و دوستداران بیت آیت الله خاتمی شده است.

به گزارش انتخاب، وی به ایرنا گفت: خانم سکینه ضیایی همسر مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی امام جمعه فقید یزد، دیروز پس از عارضه مغزی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ضیایی اردکان و سپس برای ادامه معالجات به بخش ICU بیمارستان سیدالشهدا یزد منتقل شدند.

تابش افزود: بنا به تشخیص پزشکان ایشان دچار خونریزی مغزی شده و هرچند همچنان در اغما هستند اما از صبح امروز وضعیت قلبی و دستگاه تنفسی ایشان به حالت عادی برگشته است و همچنان تحت مراقبتهای ویژه هستند.

نوه آیت الله خاتمی گفت: متاسفانه امروز در یک اقدام غیرحرفه ای، شایعه ای مبنی بر درگذشت ایشان در برخی پایگاههای خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شد که موجب نگرانی دوستان، آشنایان و دوستداران بیت آیت الله خاتمی شد

تابش اضافه کرد:ضمن تکذیب این شایعه، از ابراز احساسات پاک و محبت آمیز کلیه علاقمندان به بیت شریف خاتمی تشکر می کنیم و همچنان محتاج دعاهای خیر همه عزیزان برای شفای این بانوی مومنه هستیم.

 

ثبت دیدگاه