• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

هاشمی رفسنجانی: دولت ۸ ساله احمدی‌نژاد مثل “مرض هاری” بود

  • 31 خرداد 1394 - 14:59
هاشمی رفسنجانی: دولت ۸ ساله احمدی‌نژاد مثل “مرض هاری” بود

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتقاد از دولت نهم و دهم احمدی‌نژاد، گفت: آن ۸ سال کافی است برای این که مدت ها مثل هاری در بدن جامعه ما دائما تزریق سم بکند. مثل مرض هاری این حالت را دارد به جامعه ما می دهد.

به گزارش سایت انتخاب، هاشمی رفسنجانی در جمع مردم دزفول با حمایت از دولت سازندگی، گفت: خرابی‌ها و ویرانی‌های آن سال‌ها، به خاطر ۸ سال جنگ بود که روحیه حماسی مردم را برای جبران بر می‌انگیخت و روابط مسؤولین، مخصوصاً در سطوح عالی صمیمانه و عمیق بود، اما خرابی‌های ناشی از سؤ مدیریت‌های دولت قبل، نا امیدی را به جامعه تزریق می‌کرد و وحدت و همدلی بین مسؤولان مختلف و مردم را مخدوش کرده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از دولت نهم و دهم محمود احمدی‌نژاد، تاکید کرد: وقتی که دولت را تحویل گرفتند کمتر از صد هزار میلیارد تومان نقدینگی بود. وقتی که تحویل دادند بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی بود. نقدینگی خودش یک عامل خطرناک و ویروسی است که در جامعه ما افتاده. آن ۸ سال کافی است برای این که مدت ها مثل هاری در بدن جامعه ما دائما تزریق سم بکند. مثل مرض هاری این حالت را دارد به جامعه ما می دهد و همش هم شعار بود. مثلا می گفتند عصر ظهور و آمدن امام زمان(عج) است. علنی نمی شود این حرفها (رو زد) ولی هنوز هم می زنند. آنطرف تر که رفتند می زنند این حرف ها را. روحانیت هم انصافا مقصرند در معرفی او (احمدی نژاد) و حمایت از او که هنوز هم خیلی هایشان دست برنداشته اند.

ثبت دیدگاه