• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سرلشگر فیروزآبادی: ظریف باهوش، زرنگ و جهان‌شناس است / مذاکره‌کنندگان ما مانند شب عملیات مجاهدند

  • 19 تیر 1394 - 14:26
سرلشگر فیروزآبادی: ظریف باهوش، زرنگ و جهان‌شناس است / مذاکره‌کنندگان ما مانند شب عملیات مجاهدند

سردار سرلشگر فیروزآبادی، رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: از آنجا که دولت و وزیر امور خارجه باهوش، زرنگ و جهان‌شناس است؛ معتقدیم که می‌توانند در صحنه‌های جهانی یک فرصتی را برای ایران ایجاد کنند که در آن به دنیا نشان دهند انقلاب اسلامی و ملت ایران صلح‌طلب و اهل مذاکره و اهل منطق‌اند.

وی ادامه داد:‌ آمریکایی‌ها هرگاه مذاکرات نزدیک به توافق بود، سنگ‌های بزرگتری انداختند اما تیم مذاکره‌کنندگان ما مانند رزمندگان خط مقدم هستند و مانند شب عملیات مجاهدند و راه رزمندگان اسلام و ملت انقلابی را می‌روند. آنان تا آخر باید بر خط قرمزها که رهبر عزیز انقلاب مقاومت کنند و بر گرفتن حق ملت ایران درمذاکرات پافشاری کنند. در هر حال مذاکره‌کنندگان ما پیروز صحنه هستند و همواره در آغوش ملت ایران جای می‌گیرند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ارزیابی از مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: از روز اول که مذاکرات با ۱+۵ را شروع کردیم، آمریکا را می‌شناختیم. امام (ره) آمریکا را به ما معرفی کرده بود که آن شیطان بزرگ استکبار جهانی است و البته مرکز ابرسرمایه‌داری است. معلوم است که آنها با اسلام ناب مخالفند.

وی ادامه داد: آنان منافع ملت قهرمان را که در همه صحنه‌های انقلابی بودند و خود را نشان داده‌اند؛ درک نمی‌کنند.

ثبت دیدگاه