• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

استاندار کرمان: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با ایجاد حاشیه بین مردم اختلاف بیاندازند

  • 24 تیر 1394 - 13:20
استاندار کرمان: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با ایجاد حاشیه بین مردم اختلاف بیاندازند

استاندار کرمان گفت: شعار ولایت و توسعه سیاسی‌کاری نیست و جناح نمی‌شناسد، همه گروه‌ها‌ وفادار به نظام و ولایتمدار هستند، رسالت ما و کمک به توسعه و ‌پیشرفت است و قرآن هم تکلیف کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با فرماندهان دفاع مقدس در شهرستان رفسنجان، گفت: با شعار ولایت و توسعه، از هر جناحی برای توسعه استان استفاده کردیم.

وی با تاکید براینکه هم دلی و هم زبانی که امروز در استان کرمان حاکم شده، کم نظیر است خاطر نشان کرد: این همدلی به برکت خون شهدا حاصل شده است وشهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند لذا سیاست‌های راهبردی برای خدمت به مردم است و بر این سیاست پافشاری می‌ کنیم و اجازه نمی دهیم عده‌ای با ایجاد حاشیه بین مردم اختلاف بیاندازند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ستون های انقلاب از رفسنجان بوده است یادآور شد: رفسنجان شهدای عالی مقامی دارد که باید این شهدا را ارج بنهیم، رفسنجان نقش تعیین کننده ای در دوران جنگ داشت و امام جمعه فقید رفسنجان (آیت الله شیخ محمد هاشمیان) زمان جنگ کمک‌های زیادی به جبهه‌ها فرستاد.

وی با تاکید براینکه تکلیف شهدا روشن است اما امروز جهادگران جبهه ها که با سرافرزای به استان ها بازگشتند، باید تکلیف خود را انجام دهند، افزود: برای ساختن کشوری آباد و همراه با دیانت باید تغییر را از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم رو به تعالی برویم.

ثبت دیدگاه