• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

جهانگیری: مخالفان توافق هسته ای چهار درصد هستند، پس لحن طلبکارانه نداشته باشند

  • 14 مرداد 1394 - 15:15
جهانگیری: مخالفان توافق هسته ای چهار درصد هستند، پس لحن طلبکارانه نداشته باشند

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم در نظرسنجی ها از موفقیت هسته ای اظهار رضایت کردند، گفت: براساس نظر سنجی که توسط سازمان های معتبر کشور درخصوص جمع بندی هسته ای انجام شده است، ۸۰ تا ۸۸ درصد مردم از دستیابی به این نتیجه ابراز خوشحالی کرده و تنها ۴ درصد با آن مخالفت کردند.

​به گزارش «انتخاب»،  وی، شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری گلستان  خطاب به مخالفان نیز گفت: این مخالفان باید تنها درحد همان ۴ درصد حرف بزنند و نباید با لحن طلبکارانه صحبت کنند.

وی با بیان اینکه موفقیت هسته ای بزرگ و مهم بود و ما هم باید آن را بزرگ و مهم بدانیم، ادامه داد: مردم ایران پایه اقتدار ایران هستند.

جهانگیری با اشاره به اینکه تحریم ها معیشت، زندگی و دارو مردم را نشانه گرفته بود، تصریح کرد: درآمد ایران به صورت طبیعی به نفت وابسته بود و تحریم ها جلوی جابه جایی پول و واردات کالا را رفتند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: تیم مذاکره کننده توانست در مدت ۲۳ ماه ۶ کشور قدرتمند دنیا را پای میز مذاکره بیاورد.

جهانگیری اظهار کرد: این مساله در تاریخ شورای امنیت بی سابقه بوده است و باید به آن افتخار کنیم و ایران بار دیگر مدیرانی را پای کار آورده است که این تحریم ها برداشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر سیاست های خوبی در پیش بگیریم و از تجربه های گذشته درس بگیریم باید بدانیم از این کشورها چه می خواهیم و چگونه با آن مواجه شویم.

ثبت دیدگاه