• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

هشت سال تلاش کردند هاشمی را حذف کنند اما نتوانستند

  • 07 شهریور 1394 - 13:33
هشت سال تلاش کردند هاشمی را حذف کنند اما نتوانستند

 علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه سیاست حذف رقیب کار اشتباهی است، گفت: هشت سال تلاش کردند هاشمی را از صحنه خارج و حذف کنند؛ اما نتوانستند و حتی اگر امروز هم بخواهیم گروه مخالف (دولت) را حذف کنیم کار اشتباهی است.

به گزارش «انتخاب»، مطهری پیشنهاد کرد از ظرفیت و توانمندی رؤسای جمهوری ادوار گذشته برای بهبود امور کشور استفاده شود.وی گفت: به عنوان مثال می توان از ظرفیت آقای هاشمی برای تلطیف رابطه اعراب و ایران، از آقای احمدی نژاد برای توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین و از رییس دولت اصلاحات برای تقویت سیاست خارجی و ارتباط بهتر با غرب کمک گرفت.

علی مطهری اظهار کرد: اگر ائمه اطهار (ع) با مخالفان برخورد تندی داشتند، امروز از اسلام خبری نبود.

مطهری با تبریک هفته دولت، عملکرد دولت تدبیر و امید را مطلوب و موفق ارزیابی کرد و افزود: جمع بندی مذاکرات هسته ای نمونه ای از موفقیت های دولت تدبیر و امید و نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: کشورهای غربی زمانی وارد مذاکره با طرف مقابل می شوند که مطمئن باشند آن کشور قدرتمند است و جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی و حتی ایدئولوژیک، توانمند است.

این نماینده مجلس بیان داشت: البته بهتر است دکتر روحانی به موازات سیاست خارجی، در عرصه داخلی نیز تلاش بیشتری به خرج دهد و به عنوان مسؤول اجرای قانون اساسی باید به نواقص و کاستی ها پایان دهد.

وی در بخش آخر سخنانش با اشاره به انتخابات آتی مجلس در اسفند ماه امسال اظهار کرد: نیازمند مجلس قوی هستیم که نمایندگان آن خوش فکر و فاقد وابستگی گروهی باشند؛ بلکه با حریت و آزادی به تقویت مجلس و حل مشکلات کشور کمک کنند.

ثبت دیدگاه